ایسوس راگ فون ۷ و ۷ پرو در رندر‌های جدیدی دیده شدند

اقتصاد ۱۰۰ - در امروز شاهد انتشار رندر‌های جدیدی مربوط به گوشی‌های گیمینگ ایسوس راگ فون ۷ و ۷ پرو هستیم.

ایسوس راگ فون ۷ و ۷ پرو در رندر‌های جدیدی دیده شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،شرکت ایسوس قصد داشته تا در روز ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین)، از نسل جدید گوشی‌های گیمینگ خود یا همان سری راگ فون ۷ رونمایی کند. در چند وقت اخیر، بار‌ها شاهد انتشار رندر‌های مربوط به این دو گوشی و مشخصات آنها بوده‌ایم و اکنون نیز «اون بلس» که از افشاگران صاحب نام محسوب می‌شود؛ رندر‌هایی را از این دو گوشی منتشر کرده است.

بگذارید در ابتدا نگاهی به نسخه معمولی بیاندازیم؛ با توجه به این رندر‌ها، این گوشی از طراحی نسبتا مشابه نسل پیشین استفاده کرده و دارای حاشیه‌ها و بدنه پشتی خمیده است. در پشت گوشی، شاهد سیستم دوربین سه گانه و یک فلش LED هستیم و دکمه‌های پاور و کنترل صدا نیز در سمت راست بدنه به چشم می‌خورند.

در سوی دیگر، مدل پرو نیز از طراحی مشابهی استفاده می‌کند؛ البته، یک نمایشگر ثانویه در پشت آن وجود داشته که لوگوی ROG ایسوس را نشان می‌دهد.

ایسوس راگ فون ۷ قرار است تا دارای نمایشگری ۶.۷۸ اینچی از نوع E4 امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی باشد. این گوشی به احتمال زیاد، از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده کرده و دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، رم LPDDR5X و حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 است. نسخه‌ای از این گوشی با رم ۱۶ گیگابایتی، مدتی پیش در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده بود.

این گوشی که از سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ROG UI استفاده می‌کند؛ دارای سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی و سرانجام یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی راگ فون ۷ نیز کیفیتی معادل ۳۲ مگاپیکسل خواهد داشت.


 

این محصول دارای یک باتری ۶٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی و با وزن ۲۴۰ گرمی خود، گواهی IP54 جهت مقاومت در برابر قطرات آب و ذرات غبار را نیز دریافت کرده است. با استناد به شایعات، نسخه پایه ایسوس راگ فون ۷ با قیمتی معادل ۵۸۰ دلار روانه بازار خواهد شد؛ اما هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه پرو وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما