گوشی تاشوی میان رده سامسونگ ارزانتر از گلکسی A54 خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ -اولین گوشی تاشوی میان رده سامسونگ احتمالا در سال 2024 معرفی می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که قیمت این موبایل تاشوی میان رده، ارزانتر از گلکسی A54 خواهد بود.

گوشی تاشوی میان رده سامسونگ ارزانتر از گلکسی A54 خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری، همان‌طور که می‌دانید، قیمت موبایل های تاشو حتی از گوشی‌های پرچمدار نیز بالاتر است. بنابراین، وقتی صحبت از گوشی میان رده تاشو به میان باشد، موضوع قیمت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اطلاعات جدیدی که درباره موبایل تاشوی میان رده سامسونگ منتشر شده نشان می‌دهند که قیمت آن بسیار کمتر از چیزی خواهد بود که تصور می‌کردیم.

قیمت گوشی تاشوی میان رده سامسونگ

اخیرا یکی از افشاگرها به نام Revegnus، در جدیدترین پست خود در پلتفرم ایکس (تویتر سابق) اعلام کرده که سامسونگ می‌خواهد اسمارت فون تاشوی میان رده خود را با قیمت 400 تا 500 دلار عرضه کند.

گوشی تاشوی میان رده سامسونگ

گفته می‌شود که این برچسب قیمت برای مدل میان رده گلکسی Z Flip اعمال شود؛ چون قیمت مدل‌های فلیپ سامسونگ از 1000 دلار شروع می‌شود. این در حالی‌است که مدل‌های فولد با قیمت حدود 1800 دلار به فروش می‌رسند. بنابراین قیمت 400 تا 500 دلاری برای مدلی میان رده از سری Flip منطقی‌تر است.
جالب اینجاست که حتی اگر گلکسی زد فلیپ میان رده با قیمت 400 تا 500 دلاری عرضه شود، باز هم قیمت آن کمتر از ارزانترین گوشی های تاشوی بازار، مثل موتورولا RAZR خواهد بود که با قیمت 700 دلار عرضه می‌شود.

مدل گلکسی زد فلیپ 400 تا 500 دلاری درواقع در رده قیمتی گلکسی A54 قرار می‌گیرد. قیمت A54 در بازارهای جهانی حدود 449 دلار است و در بازار ایران با قیمت 12,170,000 تا 15,879,000 تومان به فروش می‌رسد. گوشی‌های سری A سامسونگ جزء پرفروشترین گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌روند و اگر این کمپانی بتواند یک مدل تاشوی میان رده را تولید کند، به احتمال زیاد فروش بالایی را تجربه خواهد کرد.

 

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما