یوتیوب ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد ازجمله یک چت‌بات را آزمایش می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - با این ابزارها می‌توانید خلاصه کامنت‌ها را دریافت و درباره ویدیوها با هوش مصنوعی صحبت کنید.

یوتیوب ابزارهای جدید هوش مصنوعی مولد ازجمله یک چت‌بات را آزمایش می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری، گوگل درحال آزمایش ابزارهای هوش مصنوعی مولد جدیدی برای یوتیوب است. در آزمایش‌هایی که در این زمینه درحال انجام است، هوش مصنوعی می‌تواند خلاصه‌ای از مباحث مطرح‌شده در بخش نظرات یک ویدیو ارائه کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که یوتیوب درحال کار روی چت‌باتی است که می‌تواند در حین تماشای ویدیو به سؤالات شما درباره آن پاسخ دهد.

یوتیوب برای حفظ جایگاه خود به‌عنوان پرطرفدارترین پلتفرم به‌اشتراک‌گذاری ویدیو روی قابلیت‌های جدیدی کار می‌کند. بخشی از این تلاش‌ها به کار روی ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای استخراج خلاصه کامنت‌ها و چت‌باتی برای گفت‌وگو درباره ویدیوها برمی‌گردد.

ابزار هوش مصنوعی خلاصه‌سازی کامنت‌ها به کاربران کمک می‌کند تا سریع‌تر در جریان محتوای نظرات سایر کاربران قرار بگیرند و بیشتر در این بخش مشارکت داشته باشند. تولیدکنندگان محتوا نیز راحت‌تر می‌توانند از دیدگاه‌های مخاطبان خود آگاه شوند.

این ویژگی درحال‌حاضر به‌صورت محدود برای تعدادی از ویدیوهای انگلیسی‌زبان، به‌خصوص آن‌هایی که تعداد زیادی کامنت دارند، فعال شده است. کاربران می‌توانند در برخی ویدیوها حتی کامنت‌ها را براساس موضوع مرتب کنند.

گوگل می‌گوید کاربران یوتیوب پریمیوم به‌زودی می‌توانند از این لینک این ویژگی‌های جدید را آزمایش کنند.

چت‌بات هوش مصنوعی مولد برای ویدیوهای یوتیوب

دومین قابلیت هوش مصنوعی مولدی که یوتیوب روی آن کار می‌کند، یک چت‌بات است. کاربران می‌توانند در حین تماشای ویدیوها از این چت‌بات استفاده کنند و سؤالات خود را از آن بپرسند. همچنین می‌توان از این چت‌بات برای دریافت محتواهای مشابه با یک ویدیو استفاده کرد.

وجه تمایز این چت‌بات با سایر ابزارهای مشابه مثل گوگل بارد این است که به‌راحتی می‌توانید در حین پخش ویدیو از آن استفاده کنید و این کار تجربه تماشای ویدیوها را مختل نمی‌کند.

چت‌بات یوتیوب نیز تنها در دسترس گروه کوچکی از کاربران برای تعداد محدودی از ویدیوها قرار دارد. گوگل در هفته‌های آینده به کاربران آمریکایی دستگاه‌های اندرویدی که اشتراک یوتیوب پریمیوم دارند، اجازه خواهد داد تا به این برنامه آزمایشی ملحق شوند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما