فروشندگان چینی تا 17 درصد برای سری آیفون 15 تخفیف می‌دهند

اقتصاد ۱۰۰ - فروشندگان آیفون در چین، برای اینکه کاربران بیشتری را ترغیب به خرید آیفون 15 کنند، آیفون‌ها را با تخفیف عرضه می‌کنند.

فروشندگان چینی تا 17 درصد برای سری آیفون 15 تخفیف می‌دهند

به گزارش گروه دانش و فناوری، طبق گزارش‌ها، کاربران در چین استقبال چندانی از سری آیفون ۱۵ نکرده‌اند و وضعیت کنونی در این کشور تأییدکننده چنین موضوعی است. درحقیقت فروشندگان در چین، سری آیفون 15 را با تخفیف‌های چشمگیری تا 17 درصد قیمت اصلی به فروش می‌رسانند.

رویترز در گزارشی اعلام کرده است که فروشندگان در چین درحال‌حاضر گوشی‌های سری آیفون 15 را با تخفیف قابل‌توجهی به خریداران عرضه می‌کنند.

تخفیف سری آیفون 15 در چین

برای مثال یک فروشنده، آیفون 15 مجهز به 512 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 7498 یوان می‌فروشد که 1501 یوان از قیمت رسمی 8999 یوانی اپل کمتر است. 1501 یوان معادل 205 دلار است. طبق ادعای این فروشنده، چنین تخفیفی هم‌راستا با استراتژی شرکت برای عرضه آیفون‌ها با قیمتی پایین‌تر است.

فروشگاه دیگری نیز آیفون 15 پرو مکس با 512 گیگابایت حافظه داخلی را با 11 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

اپل برخی مواقع به فروشندگان خود در چین اجازه می‌دهد که آیفون‌ها را با تخفیف عرضه کنند. اما حالا ظاهراً فروشگاه‌های آنلاین هم به‌خاطر کاهش خرید و همچنین وضعیت اقتصادی تصمیم گرفته‌اند که آیفون‌های اپل را با تخفیف‌های بیشتری عرضه کنند.

براساس تخمین کانترپوینت ریسرچ، وضعیت در رابطه با سری آیفون 15 در چین چندان جالب نیست. فروش این محصولات در 17 روز عرضه از سری آیفون 14 بدتر بوده است.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما