باتری آیفون ۱۵ پرو در همین ابتدای کار، باد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - کاربر ردیت با انتشار تصاویری عجیب از آیفون 15 پرو – iPhone 15 Pro خود، باتری متورم و باد کرده این گوشی را به نمایش گذاشته است. اما علت چیست؟

باتری آیفون ۱۵ پرو در همین ابتدای کار، باد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت به تازگی از کشف نگران‌کننده خود از آیفون ۱۵ پرو پرده برداشته است. باتری دستگاه این کاربر به‌طور عجیبی متورم شده و به ابهامات موجود در مورد قابلیت‌های خنک‌کننده پرچم‌دار اپل دامن زده است.

آیفون ۱۵ پرو که چندی پیش رونمایی شد، به سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمندی مجهز شده که می‌تواند به سادگی بازی‌های سنگین نظیر Resident Evil 4 Remake را اجرا کند. با این حال، از زمان عرضه آن، گزارش‌های متعددی از داع شدن بیش از حد iPhone 15 Pro منتشر شده است.

اکنون حساب کاربری u/Leather_Cheerio_402 در شبکه اجتماعی Reddit، تصاویری از آیفون 15 خود را با باتری کاملا متورم منتشر کرده است. برآمدگی بیش از حد باتری این گوشی موجب شده تا صفحه نمایش نیز از حالت اولیه خود خارج شود.

باتری آیفون 15 پرو

به‌نظر می‌رسد مشکلات ناشی از داغ شدن آیفون 15 پرو، با استفاده از تیتانیوم در ساخت این دستگاه‌ها مرتبط باشد. در این مورد، مینگ‌ چی‌کو از تحلیل‌گران مشهور اپل، گرمای بیش از حد پرچم‌دار اپل را نه از تراشه جدید A17 پرو، بلکه ناشی از ساختار تیتانیومی دستگاه می‌داند. به‌نظر می‌رسد تمایل اپل به کاهش وزن این مدل، باعث شده تا موارد مربوط به اتلاف گرما را نادیده گرفته باشد.

باد کردن باتری آیفون ۱۵ پرو و خطر انفجار گوشی

کاربر ردیت که با تورم باتری آیفون ۱۵ پرو مواجه شده بود، درباره این تجربه تلخ نوشت:

من گوشی را روز دوشنبه خریدم و در ابتدا متوجه هیچ مشکلی نشدم. اما چند روز پیش، یک قاب محافظ تهیه کردم و متوجه شدم که گوشی به درستی درون آن جا نمی‌شود. با بررسی دقیق متوجه شدم که باتری گوشی در واقع متورم شده و دستگاه در کمال تعجب هم‌چنان کار می‌کند.

سایر کاربران ردیت به او گوشزد کردند که دستگاه را فورا برگرداند. زیرا باتری متورم می‌تواند خطر قابل توجهی را به همراه داشته باشد و در صورت انفجار منجر به آتش‌سوزی شود. اگرچه برخی از افراد حدس می‌زنند که دستگاه ممکن است از جنبه فیزیکی آسیب دیده باشد، اما کاربر ردیت شواهد دیگری ارائه کرده که نشان می‌دهد دستگاه در حالت اولیه و بدون مشکل قرار دارد.

باتری آیفون 15 پرو

در این خصوص، یکی دیگر از کاربران Reddit که به‌نظر می‌رسد در یک فروشگاه اپل کار می‌کند، اشاره کرد که فروشگاه آنها در حال حاضر فاقد قطعات یدکی است و صرفا دستگاه‌های معیوب توسط نمایندگی تعویض می‌شوند. وی گفت:

در فروشگاه ما، ما هنوز قطعات تعویضی در دسترس نداریم؛ ما فقط می‌توانیم تعویض کامل دستگاه را ارائه دهیم! حتی تعمیرات جزئی، مانند تعمیر شیشه شکسته نیز انجام نمی‌شود و صرفا گوشی معیوب با نمونه نو تعویض می‌شود.

تورم باتری آیفون ۱۵ پرو اولین مورد مستند و گزارش شده در مورد مشکلات این دستگاه است. از آنجاکه این ایراد ظرف مدت کوتاهی پس از عرضه آیفون ۱۵ پرو ظاهر شده است، نگرانی‌هایی را در مورد امنیت دستگاه ایجاد کرده و نمره‌ای منفی در کارنامه اپل ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : گجت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما