گوگل نحوه تبلیغ آیفون توسط اپل را مسخره می‌کند + ویدیو

اقتصاد ۱۰۰ - گوگل در ویدیو تبلیغاتی جدید پیکسل 8 – Pixel 8 باری دیگر آیفون را مسخره می‌کند. این شرکت این بار به تبلیغات پر زرق و برق اپل کنایه زده است.

گوگل نحوه تبلیغ آیفون توسط اپل را مسخره می‌کند + ویدیو

به گزارش گروه دانش و فناوری، کنایه به برندهای دیگر در کمپین‌های تبلیغاتیِ تولیدکنندگان گوشی هوشمند اتفاق تازه‌ای نیست و به‌تازگی گوگل در ویدیو تبلیغاتی جدیدی پیش از معرفی پیکسل ۸ و ۸ پرو اقدام به تمسخر آیفون ۱۵ پرو مکس کرد. حالا که بالاخره رسماً از گوشی پرچمدار پیکسل ۸ رونمایی شده، گوگل در ویدیو جدید دیگری باز هم پیکسل و آیفون را کنار هم قرار داده است تا بتواند از همین طریق برتری‌های خود نسبت به رقیب را به رخ بکشد.

مسخره کردن تبلیغات آیفون در ویدیو جدید گوگل پیکسل ۸

در ویدیو قبلی، گوگل دو گوشی پیکسل و آیفون را در حال گفتگو در جنگلی تاریک به نمایش گذاشته شده بود که طی این گفتگو آیفون ترس خود نسبت به معرفی نسل جدید پیکسل را ابراز می‌کرد؛ از آنجا که به‌جز چند ویژگی جزئی مثل درگاه یو اس بی سی تغییر دیگری را تجربه نکرده بود. حالا در این ویدیو جدید، پیکسل ۸ به دوستِ آیفون خود می‌گوید که باید برای جذب مردم قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در قالب یک دمو به نمایش بگذارد. آیفون هم جواب می‌دهد که فقط به یک نمایش پرزرق و برق با موزیک الکترونیک به‌روز نیاز دارد؛ گوگل به همین واسطه به رویکرد اپل در زمینه تبلیغات طعنه می‌زند.

البته این سری از ویدیوهای تبلیغاتی گوگل که با عنوان «BestPhonesForever» شناخته می‌شوند، بیشتر از اینکه جنبه تخریبی داشته باشند، رقابت سالم دوستانه بین این دو غول حوزه فناوری را به نمایش می‌گذارند؛ نشان به آن نشانی که حتی طرفداران اپل هم جزو دنبال‌کنندگان این سری ویدیوها هستند. در آخر، شما کاربران گجت نیوز نظر خود درباره ویدیو جدید این سری را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

منبع : گجت نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما