اولین تصویر رسمی از پیکسل 8 پرو فاش شد؛ تغییرات جزئی نسبت به نسل قبل

اقتصاد ۱۰۰ - طبق تصویر فاش‌شده، پیکسل 8 پرو نسبت به نسل قبلی خود در‌زمینه طراحی ماژول دوربین تفاوت‌هایی جزئی خواهد داشت.

اولین تصویر رسمی از پیکسل 8 پرو فاش شد؛ تغییرات جزئی نسبت به نسل قبل

به گزارش گروه دانش و فناوری، گوگل احتمالاً در ماه‌های آینده از گوشی‌های سری پیکسل 8 خود رونمایی خواهد کرد و تاکنون شاهد افشاشدن اطلاعات زیادی درباره آن‌ها بوده‌ایم. حالا یک تصویر تبلیغاتی رسمی توسط خود گوگل منتشر شده است که در آن  پیکسل 8 پرو  در رنگ سرامیکی (Porcelain) دیده می‌شود. هرچند تاکنون تصاویر دیگری نیز از این دستگاه منتشر شده، اما این  اولین تصویر رسمی  نسخه پر‌و پیکسل 8 است.

براساس گزارش wccftech، این تصویر در صفحه اشتراک‌ها و خدمات گوگل فاش شده بود اما اکنون حذف شده است. در این تصویر، پیکسل 8 پرو در کنار پیکسل واچ 2 دیده می‌شود. هرچند ساعت هوشمند گوگل در این تصویر چندان قابل تشخیص نیست اما یک نمای کلی از طراحی پنل پشتی گوشی پیکسل را نشان می‌دهد.

طراحی و تفاوت‌های پیکسل 8 پرو

پیکسل 8

طبق این تصویر، پیکسل 8 پرو در مقایسه با مدل قدیمی‌تر خود لبه‌های گردتری دارد و ماژول دوربین آن حتی با وجود حفظ شکل و ظاهر خود، تفاوت‌هایی جزئی را شامل می‌شود. اگر دقیق‌تر به تصویر نگاه کنید، احتمالاً متوجه خواهید داشت که ماژول پیکسل 8 پر‌و برخلاف نسخه نسل قبلی که طراحی کپسولی و دایره‌ای داشت، هر سه دوربین اصلی را در یک محفظه کپسولی‌شکل جای داده است.

براساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، سری پیکسل 8 اوایل  اکتبر  عرضه خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود گوگل هم‌زمان با این خانواده، از  اندروید 14  و  پیکسل واچ 2  نیز رونمایی کند. با نزدیک‌شدن به زمان معرفی و عرضه این دستگاه‌ها، می‌توان انتظار داشت که شاهد فاش‌شدن اطلاعات بیشتری در آینده باشیم.

اخیراً در گزارشی مشخصات کامل گوگل پیکسل 8 پرو فاش شده بود. براساس این گزارش، پرچمدار آینده گوگل به نمایشگر 6.7 اینچی LTPO OLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 120 هرتز، تراشه تنسور G3، دو نسخه با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک باتری 4950 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 27 وات مجهز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما