تصاویر زنده شیائومی 13T پرو طراحی آن را به‌طور کامل فاش می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - تصاویر زنده گوشی آینده شیائومی توسط پایگاه داده NCC منتشر شده است.

تصاویر زنده شیائومی 13T پرو طراحی آن را به‌طور کامل فاش می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری، سری شیائومی 13T احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد. حالا قبل از معرفی رسمی این دستگاه، تصاویر جدیدی منتشر شده‌ است که طراحی کامل مدل  13T پرو  را نشان می‌دهد.

تاکنون گزارش‌هایی درباره حضور شیائومی 13T پرو در سایر سایت‌های صدور گواهینامه مانند TDRA و SIRIM منتشر شده بود و اکنون تصویر این دستگاه در پایگاه داده NCC مشاهده شده است. طبق تصاویر ارائه‌شده در این گزارش، 13T پرو روی پنل پشتی خود دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود که تنظیمات آن شبیه به شیائومی 13 پرو است.

در قسمت پایین دستگاه یک شبکه بلندگو و پورت USB-Type C برای شارژ و انتقال داده وجود دارد و بالای نمایشگر آن یک بریدگی برای دوربین سلفی دیده می‌شود.

ماه گذشته نیز رندرهایی از شیائومی 13T پرو منتشر شد که طبق این رندرها، طراحی گوشی آینده شیائومی شباهت زیادی به ردمی K60 اولترا دارد و در رنگ‌های مشکی و آبی به‌همراه یک ماژول دوربین مربعی‌شکل از راه می‌رسد.

مشخصات احتمالی شیائومی 13T پرو

براساس مشخصاتی که در گزارش‌های قبلی ارائه شده است، شیائومی 13T پرو از پردازنده دایمنسیتی 9200 پلاس با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. البته گزینه‌ای با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی نیز وجود خواهد داشت. نمایشگر آن یک پنل 6.67 اینچی OLED با وضوح 2712 در 1220 پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز است.

به‌نظر می‌رسد سنسور اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی سونی IMX707 خواهد بود که عملکرد بهتری نسبت به دوربین 50 مگاپیکسلی IMX800 ردمی K60 اولترا دارد. همچنین گفته می‌شود که گوشی آینده شیائومی به دوربین اولترا واید OmniVision OV13B و دوربین تله‌فوتوی 50 مگاپیکسلی OV50D مجهز می‌شود.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 سایر مشخصات این دستگاه را تشکیل می‌دهند که احتمالاً در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریورماه) معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما