جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به شیائومی 13T پیش از معرفی رسمی

اقتصاد ۱۰۰ - به نظر می‌رسد شیائومی امسال برای هر دو نسخه استاندارد و پرو گوشی 13T از تراشه دایمنسیتی مدیاتک استفاده می‌کند.

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به شیائومی 13T پیش از معرفی رسمی

به گزارش گروه دانش و فناوری، شیائومی هنوز به‌طور رسمی از گوشی‌های سری 13T رونمایی نکرده است و انتظار داریم در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریورماه) این محصولات معرفی شوند. اما حالا پیش از رونمایی، شاهد افشای ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به شیائومی ۱۳ تی هستیم.

شیائومی هنوز به‌طور رسمی از گوشی‌های سری 13T رونمایی نکرده است و انتظار داریم در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریورماه) این محصولات معرفی شوند. اما حالا پیش از رونمایی، شاهد افشای ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به شیائومی ۱۳ تی هستیم.

طبق ویدیویی که منتشر شده است، این دستگاه از طراحی مشابه ردمی K60 اولترا بهره می‌برد؛ گوشی هوشمندی که چند وقت پیش در چین معرفی شد. باید به این موضوع اشاره کنیم که شیائومی از مدل پرو گوشی 13 تی هم رونمایی می‌کند که گفته می‌شود نسخه جهانی ردمی K60 اولترا خواهد بود. بنابراین طراحی شیائومی 13T و 13T پرو یکسان خواهد بود، اما مشخصات فنی آن‌ها متفاوت است.

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به شیائومی 13T

طبق ویدیویی که در بالا مشاهده می‌کنید، طراحی شیائومی ۱۳ تی تفاوتی با ردمی K60 اولترا ندارد و تنها به‌جای برند ردمی، برند شیائومی به چشم می‌خورد. روی پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین بزرگ قرار گرفته است که از استفاده از دوربین 50 مگاپیکسلی خبر می‌دهد، بااین‌حال خبری از برند لایکا نیست.

شیائومی 13T در رنگ‌های مشکی و سبز از راه می‌رسد و از مشخصات تقریباً مشابه ردمی K60 اولترا بهره می‌برد. بنابراین باید منتظر استفاده از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشیم. همچنین کاربران برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی به یک دوربین 20 مگاپیکسلی دست پیدا می‌کنند.

شیائومی 13T

شیائومی 13T به نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1220 در 2712 پیکسل و رفرش ریت 144 هرتز مجهز می‌شود. باتری این دستگاه 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد بود. گوشی آینده شیائومی همچنین از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار پشتیبانی می‌کند.

طبق برچسب روی نمایشگر، شیائومی ۱۳ تی به یک تراشه پرچمدار 4 نانومتری مجهز شده است که با ورود به تنظیمات، تراشه دایمنسیتی 8200 اولترا به چشم می‌خورد. بنابراین چیپ دایمنسیتی 9200 پلاس تنها در مدل پرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی روبه‌رو هستیم.

انتظار می‌رود سری شیائومی 13 تی چند روز دیگر و در تاریخ 10 شهریورماه به‌طور رسمی معرفی شود.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما