گلکسی S24 و گلکسی S23 FE احتمالاً به تراشه اگزینوس مجهز می‌شوند

اقتصاد ۱۰۰ - این احتمال وجود دارد که گلکسی S24 و گلکسی S23 FE با تراشه‌های نسل بعدی اگزینوس به بازار عرضه شوند.

گلکسی S24 و گلکسی S23 FE احتمالاً به تراشه اگزینوس مجهز می‌شوند

به گزارش گروه دانش وفناوری، سامسونگ ممکن است برخی از گوشی‌های خود را در برخی مناطق با تراشه اگزینوس به بازار عرضه کند. این احتمال وجود دارد که گلکسی S24 و گلکسی S23 FE با تراشه‌های نسل بعدی اگزینوس به بازار عرضه شوند.

سامسونگ تراشه‌های اگزینوس را در گوشی‌های سری گلکسی S22 کنار گذاشت، اما حالا به‌نظر می‌رسد براساس خبرهای منتشرشده از طریق برخی منابع آگاه بازار، این شرکت ظاهراً می‌خواهد این روال را تغییر دهد و مجدداً از تراشه‌های اگزینوس در برخی گوشی‌های خود استفاده کند.

بازگشت تراشه‌های اگزینوس به برخی گوشی‌های سامسونگ  

براساس اطلاعات منتشرشده از سوی Pocket-lint، ممکن است سامسونگ برخی گوشی‌های خود را در برخی مناطق، به تراشه‌های اگزینوس مجهز کند. البته این احتمال وجود دارد که تغییر جدید به این زودی‌ اتفاق نیفتد. این منبع آگاه که برخی خبرهای موثق را تاکنون در مورد گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است، می‌گوید تراشه‌های اگزینوس ممکن است در گوشی‌هایی ازجمله گلکسی S24 و همچنین گلکسی S23 FE مورد استفاده قرار بگیرند که در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شوند.

وقتی سامسونگ در کنار استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام در گوشی‌های خود از تراشه‌های اگزینوس نیز استفاده می‌کند، کاربران به‌خوبی می‌توانند تفاوت عملکرد دو دستگاه را با یکدیگر از نزدیک مقایسه کنند. متأسفانه سامسونگ سابقه خوبی در استفاده از پردازنده‌های اگزینوس در گوشی‌های خود ندارد و باید دید کاربران نسبت به بازگشت این شرکت به این مسیر چه واکنشی نشان می‌دهند.

این منبع آگاه همچنین می‌گوید گلکسی S23 FE احتمالاً اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. رندرهای فاش‌شده از این گوشی هوشمند نشان می‌دهند که این دستگاه کاملاً شبیه به سایر مدل‌های سامسونگ در سال جاری میلادی است.

درنهایت باید دید سامسونگ چه تصمیمی می‌گیرد و کاربران با چه شرایطی روبه‌رو می‌شوند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما