سامسونگ درحال آزمایش اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 برای گلکسی S23 اولترا است

اقتصاد ۱۰۰ - بیلد بتای One UI 6.0 برای گلکسی S23 اولترا در سرورهای کره جنوبی سامسونگ مشاهده شده است.

سامسونگ درحال آزمایش اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 برای گلکسی S23 اولترا است

به گزارش گروه دانش و فناوری، سامسونگ برای عرضه نسخه بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 آماده می‌شود و انتظار داریم که اواخر ماه جاری میلادی برای سری گلکسی اس 23 منتشر شود. حالا یکی از بیلدهای آزمایشی این رابط کاربری برای گلکسی S23 اولترا مشاهده شده است.

مدتی می‌شود که از توسعه فریمور One UI 6.0 برای سری گلکسی S23 اطلاع داریم. درحقیقت در ماه جاری میلادی بیلدهای آزمایشی آن در اروپا و هند رؤیت شدند. حالا به‌تازگی بیلد بتای One UI 6.0 برای گلکسی S23 اولترا، با شماره S918NKSU2ZWG6 در سرورهای کره جنوبی سامسونگ مشاهده شده است.

انتشار بتای One UI 6.0 و اندروید 14 برای گلکسی S23 در آینده نزدیک

مانند نسخه‌های بتای قبلی One UI، برنامه بتای One UI 6.0 هم احتمالاً ابتدا در کره جنوبی و آمریکا شروع می‌شود و سپس به کشورهای دیگر راه پیدا می‌کند. علاوه بر سری گلکسی S23، این رابط کاربری و البته اندروید 14 برای محصولات دیگری هم منتشر خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S23 اولترا

برخی گوشی‌های سری گلکسی A ازجمله گلکسی A54 و همچنین پرچمدارهای سری گلکسی زد و گلکسی اس هم به‌روزرسانی سامسونگ را دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود از اواخر سال جاری میلادی نسخه پایدار رابط کاربری One UI 6.0 به‌همراه اندروید 14 برای برخی محصولات ازجمله پرچمدارهای سری گلکسی S23 منتشر شود.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم رابط کاربری One UI 6.0 چه تغییراتی برای گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ به‌همراه دارد؛ بنابراین همچنان باید منتظر بمانیم. البته طبق شایعات، رابط کاربری تغییراتی را تجربه خواهد کرد و ویجت‌های هوم اسکرین هم به لاک اسکرین راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما