گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گیک‌بنچ رویت شدند

اقتصاد ۱۰۰ - گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 از تراشه مشابه با سری گلکسی S23 بهره می‌برند؛ اما توانسته‌اند بنچمارک کمی بالاتر را بدست آورند.

گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گیک‌بنچ رویت شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، به‌تازگی نسخه‌های مخصوص آمریکای شمالی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 در تست گیک‌پنج مشاهده شده‌اند که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برند. این تراشه مشابه با نمونه بکار رفته در سری گلکسی S23 است و نسبت به نسخه معمولی آن، دارای فرکانس کاری نسبتاً بالاتری برای پردازنده و واحد گرافیکی است.

گلکسی زد فولد  5  و زد فلیپ  5  چه مشخصاتی دارند؟

طبق تصاویر منتشر شده، گلکسی زد فلیپ 5 (SM-F731U) توانسته است در گیک‌بنچ امتیاز ۲۰۳۰ را در بخش تک هسته‌ای و ۵۲۱۳ را در بخش چند هسته‌ای به خود اختصاص دهد. این مقادیر کمی بیشتر از ارقام گزارش شده در سری گلکسی S23 هستند؛ به‌طوری که میانگین تست‌ها به ترتیب امتیاز ۱۵۰۰ و ۴۹۰۰ را برای عملکرد تک و چند هسته‌ای نشان می‌دهند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ در حین اجرای تست اشاره کرد.

گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5

گلکسی زد فولد ۵ (SM-F946U) نیز موفق شده است امتیاز ۲۰۱۴ را در قسمت تک هسته‌ای و ۵۰۲۲ را در حالت چند هسته‌ای کسب کند؛ اگرچه از تراشه مشابه با برادر کوچک‌تر خود بهره می‌برد. البته میزان حافظه رم در این دستگاه، ۱۲ گیگابایت بوده و به نسخه مشابه اندروید هم مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های پردازنده بکار رفته در گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 می‌توان به فرکانس کاری پایه ۲.۰۲ گیگاهرتز برای ۳ هسته کم مصرف کورتکس A510 در کنار حداکثر فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز برای هسته پرقدرت کورتکس X3 اشاره کرد. فرکانس کاری هسته‌های گفته شده به ترتیب در نسخه معمولی برابر با ۲ و ۳.۲ گیگاهرتز است. همچنین ۴ هسته کورتکس A715 و A710 نیز در نظر گرفته شده‌اند که فرکانس آنها ۲.۸ گیگاهرتز مشابه با نسخه اصلی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است. طبق رویه سال‌های اخیر، انتظار می‌رود که سامسونگ محصولات تاشوی جدید خود را در تابستان آتی معرفی کند.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز