تماشا کنید: تست مقاومت گوشی پیکسل 7 پرو – شیشه یا فلز

در حالی که طراحی کلی گوشی‌های سری پیکسل 7 شرکت گوگل بسیار شبیه سری پیکسل 7 است، شرکت گوگل یک تغییر مهم در طراحی سری جدید اعمال کرده – فریم سنسورهای دوربین به جای شیشه، با فلز پوشانده شده است.

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی پیکسل 7 پرو – شیشه یا فلز

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،در حالی که طراحی کلی گوشی‌های سری پیکسل 7 شرکت گوگل بسیار شبیه سری پیکسل 7 است، شرکت گوگل یک تغییر مهم در طراحی سری جدید اعمال کرده – فریم سنسورهای دوربین به جای شیشه، با فلز پوشانده شده است. آیا این تغییر باعث بهبود استهکام گوشی‌ شده و یا تضعیف آن؟ زک نلسون از صفحه یوتیوب JerryRigEverything در تست مقاومت گوشی یکسل 7 پرو به این سوال پاسخ می‌دهد.

تست مقاومت گوشی پیکسل 7 پرو کمی پیش از آغاز رسمی آن آغاز می‌شود – مقاومت گوشی در استفاده عادی در برابر خط‌وخش چقدر است؟ حتی پیش از اینکه زک تست اصلی خود را شروع کند، صرفاً پس از چند دقیقه کار کردن با گوشی متوجه شد که روی فریم دوربین، خش‌های متعددی به چشم می‌خورند. در واقع میز کار زک برای این گوشی نازک‌نارنجی مثل یک میدان مین است و هر چیزی می‌تواند روی آن، اثری بگذارد.

الباقی مراحل تست مقاومت گوشی Pixel 7 Pro، طبق روال همیشگی تست‌های مقاومت زک نلسون پیش می‌رود. نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED این گوشی به همراه قاب پشتی آن، با یک لایه محافظ Gorilla Glass Victus پوشانده شده‌اند و مواد با درجه سختی 6 خراش‌های سطحی و مواد با درجه سختی 7، خراش‌های عمیق روی آن‌ها به جا می‌گذارند. البته همان‌طور که گفتیم، پوشش فلزی فریم دوربین هیچ مقاومت خاصی در برابر خط‌و‌خش ندارد – فلز همیشه هم از شیشه بهتر نیست.

نوبت به تست خم کردن JRE می‌رسد و این تست، همان‌جایی است که فریم فلزی دوربین برای پیکسل 7 پرو دردسرساز می‌شود. شرکت گوگل نه تنها پوشش فریم را از شیشه به فلز تغییر داده، بلکه آن را با فریم گوشی یکپارچه کرده است. در تست خمش، گوشی Pixel 7 Pro بیشتر از حد نرمال خم شد و در محل اتصال فریم دوربین به محل آنتن‌ها، یک منفذ در فریم گوشی ایجاد شد که عملاً مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب را از بین می‌برد. بد نیست اشاره کنیم که گوشی پیکسل 6 پرو این تست را با موفقیت پاس کرده بود!

اینطور که به نظر می‌رسد، تصمیم گوگل برای جایگزینی فریم شیشه‌ای با فلزی در پیکسل 7 پرو چندان تصمیم جالبی نبوده است – این فریم نه تنها آهنربای خط‌و‌خش است، بلکه مقاومت گوشی را از نظر ساختاری دچار مشکل و ضعف جدی می‌کند. اگر قصد خریداری یک گوشی از سری پیکسل 7 دارید، توصیه موکد می‌کنیم که به همراه آن یک قاب محافظ نیز خریداری کنید.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما