هشدار مستقیم اپل به فاکسکان، سازنده اصلی آیفون

در پی تعطیلی کارخانه اصلی فاکسکان که وظیفه تولید آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس را به عهده دارد، اپل طی بیانیه‌ای با توجه به تقاضای بالای این دو مدل، در مورد کاهش تولید و تبعات آن هشدار داد.

هشدار مستقیم اپل به فاکسکان، سازنده اصلی آیفون

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،اپل امروز اعلام کرد که انتظار دارد محموله‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس به دلیل محدودیت‌های موقت ناشی از کرونا در کارخانه فاکسکان، جایی که این دستگاه‌ها در ژنگژو چین مونتاژ می‌شوند، کمتر از آنچه پیش‌تر پیش‌بینی شده بود باشد.

محدودیت‌های کرونا به طور موقت بر تاسیسات مونتاژ اصلی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس واقع در ژنگژو چین تاثیر گذاشته است. این مرکز در حال حاضر با کاهش ظرفیت قابل توجهی کار می‌کند. همانطور که در طول همه‌گیری کرونا هم سلامت و ایمنی کارگران زنجیره تامین خود را در اولویت قرار دادیم.

همچنین شاهد تقاضای زیاد برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس هستیم. با این حال اکنون انتظار می‌رود که آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس کمتر از آنچه پیش‌تر پیش‌بینی می‌کردیم عرضه شوند و مشتریان زمان انتظار بیشتری را برای دریافت محصولات جدید خود تجربه خواهند کرد.

ما در حال همکاری نزدیک با تامین کنندگان خود هستیم تا ضمن اطمینان از سلامت و ایمنی هر کارگر، به سطح تولید عادی برگردیم.

گزارشی در هفته گذشته ادعا کرد که تولید آیفون به دلیل محدودیت‌ها می‌تواند تا ۳۰ درصد در مقایسه با سطوح معمول در کارخانه فاکسکان کاهش یابد. اپل هم گفته که کاهش ظرفیت زنجیره تامین باعث می‌شود مشتریان زمان انتظار بیشتری را برای سفارش‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس خود تجربه کنند. در حال حاضر تخمین زده می‌شود که این دستگاه‌ها طی ۳ تا ۴ هفته در فروشگاه آنلاین اپل در آمریکا ارسال شوند.

در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) دولت چین به دنبال شیوع کرونا، دستور قرنطینه یک هفته‌ای برای یک منطقه صنعتی را که کارخانه فاکسکان هم در آن قرار داشت صادر کرد و همچنان نمی‌توان برآورد که که این داستان تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد.

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما