نخستین گوشی‌های مجهز به 24 گیگابایت رم توسط اوپو و وان‌پلاس معرفی می‌شوند

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت‌های اوپو و وان‌پلاس درنظر دارند با همکاری یکدیگر نخستین گوشی‌های مجهز به 24 گیگابایت رم را ساخته و معرفی کنند.

نخستین گوشی‌های مجهز به 24 گیگابایت رم توسط اوپو و وان‌پلاس معرفی می‌شوند

به گزارش گروه دانش و فناوری، براساس اطلاعات فاش شده از یک افشاگر مشهور چینی، نخستین گوشی‌های مجهز به 24 گیگابایت رم قراراست توسط دو شرکت چینی اوپو و وان‌پلاس ساخته شوند. لازم به ذکر است که سریع‌ترین گوشی حال خاضر جهان، 18 گیگابایت حافظه رم دارد که آن هم متعلق به یک شرکت چینی است.

نخستین گوشی‌های مجهز به 24 گیگابایت رم به‌زودی معرفی می‌شوند

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مدت‌ها است که دستگاه‌های پرچم‌دار را با ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم تولید می‌کنند؛ البته ردمجیک ۷ پرو در قوی‌ترین کانفیگش ۱۸ گیگابایت رم دارد. با این وجود افشاگری چینی می‌گوید که به‌زودی شرایط تغییر می‌کند؛ چون گوشی‌های مجهز به ۲۴ گیگابایت رم نیز در راه‌اند.

فعلاً نام اولین موبایل مجهز به ۲۴ گیگابایت رم اعلام نشده است؛ اما افشاگر چینی از عبارت Oga استفاده کرده است. ظاهراً Oga به مجموعه‌برندهای وان پلاس و اوپو و ریلمی اشاره می‌کند.

نخستین گوشی‌های مجهز به 24 گیگابایت رم به‌زودی معرفی می‌شود

این افشاگر چینی به رابط کاربری Color OS نیز اشاره می‌کند که در گوشی‌های وان پلاس و اوپو در چین از آن استفاده می‌شود. البته Realme UI (رابط کاربری گوشی‌های ریلمی) نیز نسخه‌ اصلاح‌شده‌ Color OS است.

به‌روایت Android Authority، دسترسی به رم بیشتر باعث می‌شود که بتوانید اپلیکیشن‌های بیشتری را هم‌زمان اجرا و تب‌های بیشتری را در مرورگر باز کنید و به قابلیت‌های پیشرفته‌تری دسترسی داشته باشید.

گفتنی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد در‌حال‌حاضر ۸ تا ۱۲ گیگابایت رم برای گوشی‌های هوشمند ایده‌ئال است و در اکثر سناریوها نمی‌توان از کل ظرفیت رم ۱۶ گیگابایتی استفاده کرد. این یعنی ممکن است بین گوشی‌های ۱۲ و ۲۴ گیگابایتی شاهد تفاوت چشمگیری نباشیم.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما