اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ برای رد مجیک 8S پرو تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ - رد مجیک که برند زیرمجموعه ZTE به حساب می‌آید، در حال آماده سازی جدیدترین گوشی گیمینگ خودش به نام رد مجیک ۸اس پرو است که گویا با چیپست جدید کوالکام همراه خواهد بود و از یک فن برای خنک کردن آن بهره می‌برد!

به گزارش گروه دانش و فناوری،  نسل جدید رد مجیک ۸ پرو که جزو بهترین گوشی‌های گیمینگ جهان به حساب می‌آید، قرار است پسوند اس بگیرد و با نام Red Magic 8S Pro به بازار عرضه شود. نسل فعلی اواخر سال ۲۰۲۲ یا به عبارتی اوایل زمستان گذشته معرفی شده بود و حالا نسل جدید قرار است با چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ همراه شود. 

این خبر را یک منبع قابل اطمینان به نام Digital Chat Station منتشر کرده و گفته است که رد مجیک ۸ اس پرو در بنچمارک AnTuTu توانسته رکورد فوق العاده ۱٫۷۰۴٫۱۱۳ را به ثبت برساند. جالب اینجاست که چیپست جدید کوالکام به صورت اوورکلاک روی گوشی گیمینگ جدید رد مجیک حاضر خواهد بود. این گوشی در بنچمارک انتوتو توانسته امتیاز ۴۳۶٫۰۸۹ را برای CPU، امتیاز ۶۴۲٫۶۶۶ را برای GPU، امتیاز ۳۱۸٫۴۱۸ را برای RAM و امتیاز ۳۰۶٫۹۴۰ را برای تست UX Test به ثبت برساند.

علاوه بر این بنچمارک لو رفته، منبع لو دهنده گفته است که رد مجیک ۸ اس پرو با شارژر ۱۷۰ واتی همراه می‌شود که فوق العاده است. سیستم خنک کننده به همراه فن در داخل گوشی و چند بهبود دیگر در بخش عملکرد را نیز باید از این غول جدید رد مجیک انتظار داشت. البته این تمام ماجرا نیست و گویا این برند قصد دارد در کنار این گوشی قدرتمند، یک تبلت اندرویدی قدرتمند هم به بازار عرضه کند تا حسابی در حوزه موبایل گیمینگ جای پای خودش را محکم‌تر کند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما