آپدیت MIUI 15 شیائومی احتمالا در این تاریخ منتشر می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - کاربران گوشی های شیائومی منتظر مشخص شدن تاریخ انتشار آپدیت MIUI 15 هستند. حالا طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، تاریخ منتشر شدن این بروزرسانی بزرگ مشخص شده است و کاربران شیائومی می‌توانند در ماه‌های آینده انتظار دریافت این آپدیت را داشته باشند

به گزارش گروه دانش و فناوری، رابط کاربری MIUI شیائومی در سال‌های اخیر توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این رابط کاربری در برخی از نسخه‌ها عملکرد بی‌نقصی دارد و گاهی با باگ‌های بی‌شمارش، روی اعصاب کاربران راه می‌رود. شیائومی هر سال چند ده مدل مختلف معرفی می‌کند و بهینه‌سازی رابط کاربری‌اش برای این گوشی‌ها کار ساده‌ای نیست. با این حال بسیاری از کاربران منتظر هستند تا این شرکت چینی تا تاریخ انتشار آپدیت MIUI 15، بتواند یک نسخه کم‌نقص از این رابط کاربری را منتشر کند.

نسخه چهارده رابط کاربری MIUI عملکرد قابل دفاعی داشت و حالا با توجه به نزدیک شدن به تاریخ انتشار بروزرسانی MIUI 15، کاربران منتظر تکرار عملکرد خوب شیائومی هستند.

تاریخ انتشار آپدیت MIUI 15 شیائومی

اگر شیائومی طبق سنت هرساله‌اش عمل کند، باید امسال در کنار معرفی سری گوشی‌های پرچمدار جدیدش نسخه ۱۵ رابط کاربری MIUI را هم رونمایی کند. به تازگی شماره مدل گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ منتشر شده که اطلاعاتی مهم درباره زمان معرفی این گوشی‌ها و رابط کاربری شیائومی را مشخص می‌کند. شماره مدل‌های ۲۳۱۲ و ۲۳۱۱، نشان‌دهنده سال و ماه معرفی این دو گوشی از سری شیائومی ۱۴ هستند. با توجه به این اعداد، در ماه‌های نوامبر و دسامبر سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی خواهند شد. این یعنی نهایتا آبان یا آذرماه سال جاری، آپدیت می آی یو آی ۱۵ به همراه گوشی‌های پرچمدار جدید Xiaomi معرفی خواهد شد.

تاریخ آپدیت MIUI 15

با معرفی سری جدید گوشی‌های پرچمدار شرکت شیائومی، باید منتظر معرفی و انتشار آپدیت MIUI 15 نیز باشیم.

با توجه به این اطلاعات، تاریخ انتشار آپدیت MIUI 15 برای اکثر گوشی‌های شیائومی، از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. البته با توجه به سابقه شیائومی در بی‌نظمی انتشار بروزرسانی‌ها، احتمالا مدیران شیائومی هم نتوانند زمان دقیق انتشار این آپدیت برای تمام گوشی‌ها را پیشبینی کنند!

البته اگر شما کاربر این گوشی‌های شیائومی هستید، نباید منتظر دریافت آپدیت MIUI 15 باشید؛ شیائومی احتمالا این آپدیت را برای بسیاری از گوشی‌های پرطرفدارش منتشر نکند. آیا از آپدیت‌های قبلی شیائومی راضی هستید؟ وضعیت گوشی شما از نظر عملکرد و وجود باگ چطور است؟ 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما