شیائومی ردمی نوت 12R اولین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴ نسل دوم

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی شیائومی ردمی نوت 12R به تازگی با چیپست جدیدی در وب‌سایت چاینا تلکام دیده شده است.

به گزارش گروه دانش و فناوری، شرکت شیائومی در ماه آوریل امسال، گوشی ردمی نوت 12R پرو را روانه بازار کرد که محصولی مقرون به صرفه با قیمت ۲۵۰ دلار بوده و چیپست کوالکام اسنپدراگون ۴ نسل اول را به همراه داشت. در زمان معرفی این محصول، خبری از نسخه معمولی نبود؛ اما اکنون گوشی شیائومی 12R با شماره مدل 23076RA4BC و یک چیپست جدید در وب‌سایت اپراتور چاینا تلکام دیده شده است.

چیپست این گوشی که شماره مدل SM4550 را دارد؛ به احتمال زیاد همان چیپست کوالکام اسنپدراگون ۴ نسل دوم بوده که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. این چیپست با لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ تولید شده که با معماری ۶ نانومتری نسل پیشین توسط TSMC، تفاوت‌هایی عمده دارد. این گوشی دارای حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و درگاه کارت‌های حافظه microSD نیز در آن وجود دارد. 

این اپراتور همچنین جزئیات بیشتری را نیز درباره این گوشی فاش کرده است. شیائومی ردمی نوت 12R نمایشگری ۶.۷۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس را به همراه دارد که مقداری از نمونه به کار رفته در نسخه پرو بزرگ‌تر است. به دلیل اینکه با محصولی مقرون به صرفه طرف هستیم؛ خبری از یک سیستم دوربین پیشرفته‌ در این گوشی نیست و ردمی نوت 12R تنها دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با یک دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

ابعاد این گوشی، معادل با ۸.۱۷×۷۶.۳×۱۶۸.۶ میلی متر بوده و وزن آن نیز به ۱۹۹ گرم می‌رسد. شیائومی ردمی نوت 12R یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری را به همراه داشته که توسط پورت USB-C شارژ می‌شود؛ اما هنوز درباره سرعت شارژ ان اطلاعاتی در دسترس نیست. جک ۳.۵ میلی متری هدفون نیز همچنان در این گوشی به چشم می‌خورد.

به ادعای اپراتور چاینا تلکام، شیائومی ردمی نوت 12R در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) روانه بازار چین خواهد شد و احتمالا، با نخستین گوشی عرضه شده با چیپست اسنپدراگون ۴ نسل دوم روبرو هستیم. این محصول در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی ردمی نوت 12R در چهار نسخه متفاوت قابل تهیه خواهد بود. نسخه پایه که دارای رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است؛ با قیمت ۱٫۱۰۰ یوآن (حدود ۱۵۳ دلار) به فروش می‌رسد. نسخه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، قیمت ۱٫۲۰۰ یوآن (حدود ۱۶۷ دلار) را داشته و نسخه‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱٫۶۰۰ یوآن (حدود ۲۲۳ دلار) قابل تهیه خواهد بود. در نهایت، گران‌ترین نسخه از این گوشی دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت است و با قیمت ۱٫۸۰۰ یوآن (حدود ۲۵۰ دلار)، روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما