جدیدترین فیلم لورفته از گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد

اقتصاد ۱۰۰ - اولین ویدئوی هندزآن و از نمای نزدیک از گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد منتشر شد.

جدیدترین فیلم لورفته از گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد

به گزارش گروه دانش و فناوری، پیش‌تر ماکت پلاستیکی و عکسهای واقعی از پیکسل فولد دیده بودیم اما این اولین ویدئو از نمای نزدیک از گوشی تاشو گوگل است، هرچند برخی جزییات آن حذف شده است.

این ویدئو را Kuba Wojciechowski، لودهنده معتبر اخبار گوشی‌های پیکسل منتشر کرده و احتمال واقعی بودنش بالاست.

در این ویدئو صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچی اولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را در حالی مشاهده می‌کنیم که حاشیه‌های قابل توجهی را در بالا و پایین دارد و دوربین ۸ مگاپیکسلی در بالا قرار گرفته است.

هرچند صفحه نمایش تار شده تا هویت لودهنده مشخص نشود.

هنگام روشن بودن به نظر می‌رسد که صفحه نمایش چین ندارد، اما زمانی که فعال نیست، می‌توانیم یک چین ملایم را روی آن ببینیم. به دلیل آنکه دستگاه صاف تا می‌شود، باید نتیجه گرفت که گوگل از لولای قطره‌ای استفاده کرده است.

همچنین صفحه نمایش بیرونی را می‌بینیم که ۵.۸ اینچ ، اما خاموش است و به نظر می‌رسد که حاشیه‌های نازک‌تری دارد و یک حفره برای دوربین ادعایی 9.5 مگاپیکسلی روی آن تعبیه شده است.

به غیر از آن، این ویدئو همچنین دکمه‌های ولوم و حسگر اثرانگشت فیزیکی و همچنین کم‌رنگ‌ترین نمای لبه نوار افقی دوربین را می‌توان دید که سه دوربین پشتی را در خود جای می‌دهد (48 مگاپیکسل اصلی + 10.8 مگاپیکسل فوق عریض + 10.8 مگاپیکسل تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابر)

نشت‌های زیادی در چند روز گذشته از گوشی تاشو پیکسل فولد دیده‌ایم و ممکن است گوگل هفته آینده یک تیزر برای آن منتشر کند و احتمالاً در ۱۰ می در خلال رویداد Google I/O در کنار Pixel 7a ارزان قیمت و تبلت پیکسل معرفی شود.

انتظار می‌رود در ۲۷ ژوئن وارد بازار شود.

از نظر ابعاد، انتظار می‌رود که پهن‌تر از Fold 4 سامسونگ، و نه به بلندی آن باشد، به این معنی که در هنگام تا شدن، باریک نخواهد بود و هنگامی که باز می‌شود، مربع شکل نخواهد بود.

گفته می‌شود این گوشی از Fold 4 سنگین‌تر است، اما ظاهراً این وزن اضافی به دلیل باتری بزرگ‌تر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

گوشی گوگل پیکسل فولد احتمالاً به تراشه Tensor G2 مجهز خواهد شد و مدل پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ممکن است ۱۷۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

اینکه آیا قیمت بالا مانع از تبدیل شدن آن به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاشو سال 2023 می‌شود یا خیر، باید دید.

987987987

 

منبع: فون ارنا

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما