تجهیز ریلمی جی‌تی نئو ۵ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی گزارشی منتشر شده است که بخش بزرگی از مشخصات فنی پرچمدار ریلمی را فاش کرده است.

تجهیز ریلمی جی‌تی نئو ۵ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی

به گزارش گروه دانش و فناوری، شایعات اذعان داشته‌اند که پرچمدار جدید ریلمی موسوم به ریلمی جی‌تی نئو ۵ پرو در ماه ژوئیه و یا اوت سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. این گوشی جدید به عنوان نسخه قدرتمند ریلمی جی‌تی نئو ۵ محسوب می‌شود که با قیمت ۳۵۰ دلاری برای بازار چین عرضه شد. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخش بزرگی از مشخصات فنی ریلمی جی‌تی نئو ۵ پرو در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشخصات فنی ریلمی جی‌تی نئو ۵ پرو را به اشتراک گذاشته است. در این راستا، پرچمدار ریلمی به نمایشگر اولد ۶٫۷۴ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد بود که از فناوری تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند. 

پنل پشتی ریلمی جی‌تی نئو ۵ پرو میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX890 خواهد بود. از آن سو، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در ناچ حفره نمایشگر قرار خواهد گرفت. قلب تپنده پرچمدار ریلمی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵۰ واتی تامین می‌شود. البته گزارش شده است که این گوشی در یک نسخه با سرعت شارژ ۱۰۰ واتی نیز عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی نئو ۵ پرو احتمالا در کانفیگ حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی UFS 4.0 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نرم‌افزار دستگاه نیز اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری Realme UI 4.0 خواهد بود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما