ریلمی ۱۱ پرو و پرو پلاس در دیتابیس TENAA دیده شدند

اقتصاد ۱۰۰ - در امروز دو گوشی جدید ریلمی موفق به اخذ گواهی TENAA شده‌اند.

ریلمی ۱۱ پرو و پرو پلاس در دیتابیس TENAA دیده شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،به تازگی دو گوشی جدید از سری ریلمی ۱۱ موفق به دریافت تاییدیه TENNA از کشور چین شده‌اند. ریلمی ۱۱ پرو با شماره مدل RMX3770 و ریلمی ۱۱ پرو پلاس با شماره مدل RMX3740، دارای نمایشگر‌های ۶.۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هستند. این دو گوشی دارای سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بوده و اسپیکر‌های آنها نیز از نوع استریو است.

ریلمی ۱۱ پرو و پرو پلاس از یک چیپست ناشناس هشت هسته‌ای با کلاک اسپید ۲.۶ گیگاهرتز استفاده می‌کنند که به احتمال زیاد، یکی از چیپست‌های جدید مدیاتک است. این دو گوشی در نسخه‌های متفاوتی روانه بازار شده که مدل پایه، دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و امکان تهیه نسخه‌ای با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد.

در بخش دوربین، ریلمی ۱۱ پرو دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. برادر بزرگ‌تر این محصول یا همان ریلمی ۱۱ پرو پلاس، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز به چشم می‌خورند.

این دو گوشی به همراه سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI 4.0 روانه بازار خواهند شد. ریلمی ۱۱ پرو و پرو پلاس، از باتری‌های ۵٫۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کنند؛ اما هنوز درباره سرعت شارژ انها اطلاعی در دست نداریم.

درباره گوشی‌های جدید ریلمی چه فکر می‌کنید؟ آیا مشخصات این دو محصول، نظر شما را به خود جلب کرده‌اند؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما