شایعه‌ای جدید خبر از باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ ردمی پد ۲ می‌دهد

اقتصاد ۱۰۰ -تبلت جدید برند شیائومی محصولی مقرون به صرفه خواهد بود که با مشخصات فنی قابل توجه عرضه خواهد شد.

شایعه‌ای جدید خبر از باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ ردمی پد ۲ می‌دهد

به گزارش گروه دانش و فناوری، ردمی که برند زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود اولین تبلت خود موسوم به ردمی پد را سال گذشته میلادی روانه بازار کرد. در این راستا، به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر عرضه نسل دوم آن یعنی ردمی پد ۲ باشیم. این تبلت اخیرا در پایگاه اطلاعاتی گواهی ECC لیست شد که بیانگر معرفی آن در آینده‌ای نزدیک است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی ردمی پد ۲ در شبکه اجتماعی Weibo فاش شد. 

افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station مشخصات فنی ردمی پد را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌های این افشاگر، اندازه نمایشگر ردمی پد ۲ بین بازه ۱۰ الی ۱۱ اینچ خواهد بود. این تبلت به پنل ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره‌مند خواهد شد. سیستم دوربین ردمی پد شامل دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خواهد شد. 

قلب تپنده ردمی پد ۲ تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ خواهد بود که انرژی موردنیاز آن احتمالا توسط باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. با این مشخصات فنی، ردمی پد ۲ یک تبلت مقرون به صرفه محسوب می‌شود که تنها با بهبودهای جزئی در مقایسه با نسل قبلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

برای یادآوری باید اشاره کرد که تبلت ردمی پد از نمایشگر ۱۰٫۶ اینچی با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. برای تسک‌های پردازشی، تبلت نسل فعلی ردمی از تراشه هلیو G99 برخوردار است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه شده است. منبع تغذیه این مجموعه باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. 

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما