اولین کارت گرافیک GeForce RTX با برد PCB صورتی!

اقتصاد ۱۰۰ - به احتمال زیاد شما هم مثل من تا به حال نام Zephyr را نشنیده‌اید و این اصلا جای تعجب ندارد.

اولین کارت گرافیک GeForce RTX با برد PCB صورتی!

به گزارش گروه دانش و فناوری،در حالی که کارت‌ گرافیک‌های زیادی با طرح‌های فانتزی یا الهام‌گرفته از انیمه با پوشش‌های صورتی و دیگر رنگ‌ها وجود دارد، اما تا به حالا هیچ کارتی از هیچ برند شناخته‌شده‌ای با طرح برد PCB صورتی تولید نشده است. برای ایجاد چنین رنگ پر جنب و جوشی احتمالاً به یک خط تولید و تامین‌کننده اختصاصی نیاز است. اما برای شرکتی که تنها دو کارت در کل مجموعه دارد، چنین انتخابی می‌تواند واقعا کارساز باشد.

کارت گرافیک GeForce RTX PCB صورتی

همان طور که مشخصات اعلام شده، معلوم است ما با کارت گرافیک Zephyr RTX 3060 Ti غیر OC بر اساس نوع قدیمی RTX 3060 Ti GDDR6 طرف هستیم. یک کانکتور برق 8 پین، 8 گیگابایت حافظه و یک کلاک بوست استاندارد 1750 مگاهرتز نیز در اینجا وجود دارد. طراحی آن بر اساس فرم فاکتور ITX انجام شده است اما به جز رنگ صورتی آن هیچ نکته خاص دیگری در مورد این کارت وجود ندارد.

کارت گرافیک GeForce RTX PCB صورتی

تلاش‌های مختلفی برای تصاحب این بازار خاص وجود داشت، اما چنین مدل‌هایی معمولاً به پردازنده‌های گرافیکی میان‌رده‌ای محدود می‌شوند که هیچ چشم‌اندازی از چرایی رنگ صورتی برای علاقه‌مندان ندارند. Zephyr’s RTX 3060 Ti نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما