اپل در حال کار روی دو هدست واقعیت ترکیبی دیگر است!

اقتصاد ۱۰۰ - افشاگری برجسته ادعا کرده است که اپل از همین حالا کار توسعه دو هدست واقعیت ترکیبی دیگر را آغاز کرده است.

اپل در حال کار روی دو هدست واقعیت ترکیبی دیگر است!

به گزارش گروه دانش و فناوری،اپل هفته گذشته و در طی کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود از مهمترین محصول چند سال اخیر خود یعنی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو رونمایی کرد که ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد و اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی روانه بازار می‌شود. در حالی که هنوز این هدست به مرحله عرضه عمومی نرسیده است، به نظر می‌رسد اپل در حال حاضر کار توسعه دو هدست واقعیت ترکیبی دیگر را آغاز کرده است. 

خبرنگار برجسته و تحلیلگر شناخته‌شده محصولات اپل، مارک گرمن، به تازگی ادعا کرده است که اپل در حال ساخت و توسعه دو هدست واقعیت ترکیبی است که یکی ازآن‌ها مدل ارزان‌تر ویژن پرو محسوب می‌شود و هدست دیگر نیز به عنوان نسخه نسل جدید هدست پرمیوم روانه بازار خواهد شد. 

براساس گزارش این افشاگر، مدل ارزان‌تر ویژن پرو از نمایشگرهای با وضوح پایین‌تر، دوربین‌های کمتر و سخت‌افزار ضعیف‌تر بهره خواهد برد. به علاوه، انتظار می‌رود این هدست از هدبند ساده‌تری استفاده کند و یا ویژگی صدای فراگیر محیطی از آن حذف شود. با توجه به این موضوع، کاربران برای بهره بردن از صدای فراگیر محیطی مجبور به استفاده از هدفون‌های ایرپادز خواهند شد. 

البته مارک گرمن اذعان داشته است که مدل ارزان‌تر ویژن پرو همچنان به نمایشگر خارجی Eyesight و قابلیت رهگیری سر و دست مجهز خواهد بود. در این راستا، به نظر می‌رسد ویژگی‌های یاد شده جزوی از قابلیت‌های اصلی و استاندارد سری هدست‌های واقعیت ترکیبی اپل به شمار می‌روند. گزارش شده است که این هدست با قیمت پایین‌تر و در اواخر سال ۲۰۲۵ میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

مارک گرمن در انتهای گزارش خود اعلام کرده است که نسخه نسل جدید ویژن پرو از پردازنده قوی‌تری بهره خواه برد که باعث بهبود عملکرد آن خواهد شد. این افشاگر ادعا می‌کند روند توسعه هدست‌های استاندارد و پرمیوم اپل مشابه رویکرد این برند در عرضه آیفون‌های استاندارد و پرو است. ظاهرا اپل برای چند سال بعد همین استراتژی را دنبال خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما