کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4060 غیر Ti ممکن است زودتر عرضه شود

اقتصاد ۱۰۰ - به گفته MEGAsizeGPU، که یک افشاکننده با سابقه و نسبتا قابل اعتماد در زمینه محتوای مرتبط با انویدیا است، ممکن است که این شرکت زمان عرضه‌ی پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4060 non-Ti خود را کمی جلو بیندازد.

کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4060 غیر Ti ممکن است زودتر عرضه شود

به گزارش گروه دانش و فناوری،در ابتدا، انویدیا قصد داشت گرافیک‌های RTX 4060 Ti را در ماه می (اردیبهشت) و RTX 4060 را در نیمه اول جولای (تیر) عرضه کند. اما بعدا مشخص شد که نسخه 16 گیگابایتی محصولات سری Ti نیز برای نیمه دوم جولای برنامه ریزی شده است. در حال حاضر، هیچ چیزی در مورد مدل 16 گیگابایتی تغییر نکرده است، اما ظاهراً کارت غیر Ti کمی زودتر عرضه می‌شود.

اما حالا MEGAsizeGPU ادعا می‌کند که تاریخ عرضه GeForce RTX 4060 به پایان ژوئن (اویل تیرماه) به جلو کشیده شده است. این بدان معنی است که این کارت گرافیک یک یا دو هفته سریع‌تر از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود راه اندازی می‌شود. با این حال، باید توجه داشت که انویدیا تاریخ انتشار دقیق RTX 4060 را به جز ذکر ماه تایید نکرده است.

 عرضه زودتر RTX 4060

انویدیا دلایل زیادی برای عرضه زودتر این کارت دارد، که شاید مهم‌ترین آن استقبال نه چندان خوب از RTX 4060 Ti باشد. این شرکت تصمیم گرفته است که محصول سری Ti خود را با قیمت 399 دلار عرضه کند، که با واکنش مثبتی در بین جامعه GPU مواجه نشد. حتی در ژاپن، جایی که گیمرها معمولاً تا آخر شب در صف می‌مانند تا کارت گرافیک‌های جدید GeForce را بخرند، تنها یک نفر در یکی از خرده‌فروش‌ها حاضر شد که این خود به خوبی گویای وضعیت حاکم بر بازار انویدیا در این روزهاست.

بنابراین، این شرکت ممکن است سعی کند قبل از اجتناب‌ناپذیر شدن کاهش قیمت، کارت گرافیک RTX 4060 non-Ti، یک کارت گرافیک 299 دلاری را عرضه کند. ممکن است ماه آینده یک چشم انداز گرافیکی بسیار متفاوت داشته باشیم، که در آن جنگ قیمت به اوج خود برسد و اکنون نه تنها AMD بلکه گرافیک Intel Arc را نیز شامل می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما