ورودی صوتی به نسخه دسکتاپ چت‌بات بینگ اضافه شد

اقتصاد ۱۰۰ - مایکروسافت به تازگی ورودی صوتی را به نسخه دسکتاپ چت‌بات بینگ اضافه کرد.

ورودی صوتی به نسخه دسکتاپ چت‌بات بینگ اضافه شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،با این آخرین به‌روزرسانی، اکنون می‌توانید با استفاده از صدای خود از چت‌بات بینگ سوال بپرسید و آن هم با صدای خودش به شما پاسخ می‌دهد.

مایکروسافت در یادداشت‌های مربوط به جدیدترین نسخه‌ بینگ گفت: ما می‌دانیم که کاربران زیادی عاشق استفاده از ورودی صوتی برای چت روی گوشی هوشمند هستند. این قابلیت در ابتدا در نسخه‌ موبایلی بینگ ارائه شد و اکنون روی دسکتاپ نیز دردسترس است. برای دسترسی به این ویژگی باید در کادر چت بینگ، روی نماد میکروفون ضربه بزنید و سپس می‌توانید دستورات صوتی را به هوش مصنوعی ارائه دهید.

ورودی صوتی به نسخه دسکتاپ چت‌بات بینگ اضافه شد

درست مانند ویژگی نسخه موبایلی اج، می‌توانید دکمه میکروفون را در کارد چت بینگ انتخاب کنید و سپس با صدای بلند سوال خود را بپرسید. مایکروسافت می‌گوید چت‌بات آن در حال حاضر از انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و ماندارین پشتیبانی می‌کند. این شرکت خاطرنشان می کند که زبان های بیشتری در راه است.

مایکروسافت در حالی ورودی صوتی را به نسخه دسکتاپ چت‌بات بینگ اضافه می‌کند که قصد دارد تا اواخر امسال کورتانا را در ویندوز متوقف کند. در حالی که کورتانا به کاربران اجازه می‌دهد از دستورات صوتی برای تنظیم تایمر، ایجاد یادآوری، باز.کردن برنامه‌ها و موارد دیگر استفاده کنند، مایکروسافت اکنون کاربران را به سمت بینگ و Copilot که مجهز به هوش مصنوعی هستند، راهنمایی می‌کند. این گزینه‌ها در ویندوز 11 به عنوان جایگزین‌های توانمندتر وارد می‌شود.

وقتی Windows Copilot برای عموم راه‌اندازی شود، مستقیماً در نوار وظیفه شما ظاهر خواهد شد. در این حالت شما می‌توانید سؤالات خود را بپرسید، محتوایی را که مشاهده می‌کنید خلاصه کرده و تنظیمات کامپیوتر شخصی خود را تنظیم کنید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما