شیائومی در حال کار روی یک گوشی تاشوی صدفی است

اقتصاد ۱۰۰ -یکی از افشاگران مطرح به تازگی ادعا کرده که شرکت شیائومی قصد عرضه یک گوشی تاشوی صدفی را دارد.

شیائومی در حال کار روی یک گوشی تاشوی صدفی است

به گزارش گروه دانش و فناوری،به ادعای «Digital Chat Station» که یکی از افشاگران فعال و شناخته شده در زمینه محصولات چینی است؛ شرکت شیائومی قصد داشته تا یک گوشی تاشوی صدفی را جهت رقابت با محصولاتی چون سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ و موتورولا ریزر ۴۰ الترا روانه بازار کند. با توجه به افزایش محبوبیت این گوشی‌ها در بازار و عرضه آنها توسط شرکت‌هایی چون سامسونگ، موتورولا، اوپو، هواوی و ویوو، گفته‌های این افشاگر چندان دور از انتظار نیستند.

شیائومی با ساخت گوشی‌های تاشو بیگانه نیست و برای مثال، در سال گذشته میلادی شاهد عرضه گوشی شیائومی میکس فولد ۲ به بازار بودیم که ساختاری مانند سری گلکسی زد فولد سامسونگ دارد. گوشی‌های تاشو صدفی نیز بین کاربرانی که به دنبال محصولاتی جمع و جور هستند؛ طرفداران فراوانی داشته و این شرکت احتمالا می‌خواهد تا این دسته از کاربران را به سمت محصولات خود جذب کند.

البته همانطور که می‌دانید؛ شیائومی عملکرد چندان جالبی در عرضه جهانی محصولات خود ندارد و گوشی‌هایی چون میکس فولد ۲ در کشور‌های به غیر از چین، به سختی یافت شده و یا با قیمتی سرسام آور به فروش می‌رسند.


 

درباره احتمال عرضه یک گوشی تاشوی صدفی توسط شیائومی چه فکر می‌کنید؟ آیا این شرکت خواهد توانست تا با سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ رقابت کند؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما