شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو به دوربین‌ پریسکوپی مجهز خواهند بود

اقتصاد ۱۰۰ - سری پرچمدار موردانتظار شیائومی با بهبودهای قابل توجهی در زمینه دوربین همراه خواهد شد.

شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو به دوربین‌ پریسکوپی مجهز خواهند بود

به گزارش گروه دانش و فناوری، همانطور که می‌دانیم، شیائومی احتمالا در ماه نوامبر سال جاری میلادی از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به شیائومی ۱۴ رونمایی خواهد کرد که شامل دو مدل شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو می‌شود. در این راستا، گزارش‌های مختلف ادعا کرده‌اند که سری شیائومی ۱۴ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه که به احتمال زیاد در ماه اکتبر معرفی می‌شود، مجهز خواهد بود. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد نسل جدید سری پرچمدار شیائومی از بهبودهای چشمگیری در زمینه دوربین برخوردار خواهد بود. در این راستا، شایعه شده است که سری شیائومی ۱۴ از دوربین پریسکوپی بهره خواهد برد. 

افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station ادعا کرده است که شیائومی ۱۴ به لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳٫۹ برابری و فاصله کانونی ۹۳ میلی‌متری مجهز خواهد بود. از آن سو، شیائومی ۱۴ پرو نیز از دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۵ برابری و فاصله کانونی ۱۱۵ میلی‌متری بهره‌مند خواهد شد. به طور کلی، دوربین پریسکوپی قابلیت بزرگنمایی باکیفیت‌تری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و سوژه‌های با فاصله دور را با دقت بهتری ثبت می‌کند. 

شایان ذکر است که به مانند نسل قبلی، شیائومی ۱۴ پرو نیز احتمالا از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که شامل دوربین اصلی، لنز فوق عریض و سنسور پریسکوپی می‌شود. به علاوه، دوربین سلفی مدل پرو سری شیائومی ۱۴ از فیلمبرداری 4K پشتیبانی خواهد کرد. 


 

در نهایت باید اشاره کرد که امکان دارد شیائومی ۱۴ پرو در دو نسخه با نمایشگر خمیده و تخت روانه بازار خواهد شد. به علاوه، گزارش شده است که سری شیائومی ۱۴ از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد که مدل استاندارد و پرو آن از شارژ ۹۰ و ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما