وزیر ارتباطات: روزانه دو ساعت برای فضای مجازی وقت می‌گذارم

اقتصاد ۱۰۰ - زارع‌پور ابراز امیدواری کرد که ویراستی به بستری برای مطالبه‌گری نیازهای ایرانیان تبدیل شود.

وزیر ارتباطات: روزانه دو ساعت برای فضای مجازی وقت می‌گذارم

به گزارش گروه دانش و فناوری، وزیر ارتباطات اعلام کرد روزی دو ساعت برای فضای مجازی و به‌ویژه پلتفرم «ویراستی» وقت می‌گذارد. زارع‌پور تأکید کرد در این پلتفرم پیام‌های مردم را می‌خواند و پاسخ می‌دهد.

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره نرم‌افزار ایرانی «ویراستی» که شباهت بالایی به «توییتر» دارد، گفت: «تلاش می‌کنیم یک بستر ارتباطی خوب برای مردم و مسئولان فراهم کنیم. نظر بر این است که دولتمردان نیز در این پلتفرم حضور داشته و پاسخگوی سؤالات مردم باشند.»

او در همین رابطه گفت: «شخصاً در روز حدود دو ساعت برای فضای مجازی وقت می‌گذارم ،اما به‌صورت ویژه در نرم‌افزار ویراستی هم زمان صرف می‌کنم و پیام‌های مردم را می‌خوانم، پاسخ می‌دهم و به بخش رسیدگی ارجاع می‌دهم. این بستری برای آن است که در جریان مطالبات عمومی قرار بگیریم و امید است روزی این سکوهای بومی به محل تعامل مستقیم مردم با مسئولان تبدیل شود.»

او همچنین اعلام کرد در وزارت ارتباطات تکلیف کرده است که تمامی معاونان و مدیران کل استانی در این بستر حضور داشته باشند تا به‌صورت مستقیم به مشکلات مردم رسیدگی شود. او در همین رابطه گفت:

«امید است این پلتفرم به یک شبکه اجتماعی برای ایرانیان و بستری برای مطالبه‌گری نیازهایشان و پاسخگویی به خواسته‌های آن‌ها تبدیل شود.»

زارع‌پور که تا قبل از فیلترینگ گسترده در پاییز 1401 و ایجاد محدودیت در دسترسی به واتس‌اپ و اینستاگرام، در اینستاگرام فعالیت جدی داشت، حال حمایت تمام‌قد از پیام‌رسان‌ها و پلتفرم‌های بومی را در دستور کار خود قرار داده است؛ به‌حدی که رشد چند میلیونی پیام‌رسان ایتا را نتیجه حمایت وزارتخانه تحت امر خود می‌داند.

او در سال جدید توجه و حمایت‌های خود را به پلتفرم ویراستی معطوف کرده و بارها از وزرای دولت سیزدهم برای حضور در این شبکه اجتماعی، دعوت کرده است. همچنین با حضور هر مقام مسئول در ویراستی، شاهد پیام خوشامدگویی وزیر ارتباطات هستیم.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز