چت صوتی گروهی واتساپ در راه است؛ اینبار تقلیدی از دیسکورد!

اقتصاد ۱۰۰ - ویژگی چت صوتی گروهی واتساپ به‌زودی از راه می‌رسد. واتس‌اپ این روزها مقلد بزرگ فضای مجازی لقب گرفته و این‌بار قابلیتی از دیسکورد کپی کرده است.

چت صوتی گروهی واتساپ در راه است؛ اینبار تقلیدی از دیسکورد!

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از تکراتو، قابلیت چت صوتی گروهی واتساپ به‌زودی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد. واتس‌اپ روزبه‌روز در حال رسیدن به بلوغ است و ویژگی‌های مختلفی را آزمایش و سپس منتشر می‌کند. این شبکه اجتماعی پیام‌رسان که تحت مالکیت متا قرا دارد، پرکاربرترین پیام‌رسان حال حاضر جهان است و میزبان بیش‌از 2 میلیارد کاربر است. حال واتس‌اپ می‌خواهد چت صوتی گروهی را به پیام‌رسان خود استفاده کند تا کاربران بیشتری را نیز جذب کند.

چت صوتی گروهی واتساپ به‌زودی از راه می‌رسد

تماس صوتی Whatsapp از زمان معرفی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. از نظر تجربه کاربری و حتی رابط کاربری، این قابلیت همان تماس تلفنی معمولی را تقلید می‌کند و گزینه‌های معمولی را که در طول تماس نیاز دارید ارائه می‌دهد.

به تازگی قابلیتی ثبت شده که نشان می‌دهد، شاید واتس‌اپ یک ویژگی بزرگ برای قابلیت‌های تماس صوتی خود و به ویژه برای گروه‌ها، برنامه ریزی کرده باشد. اسم این قابلیت “چت صوتی” بوده و بسیار شبیه به چت صوتی Discord دیده می‌شود.

چت صوتی گروهی واتساپ به‌زودی از راه می‌رسد

در نسخه بتای WhatsApp 2.23.7.12 قابلیت جدیدی برای تماس‌های صوتی رصد شده است. یک لوگو به شکل موج جایگزین دکمه تماس معمول در منوی بالای صفحه مکالمات می‌شود.

با ضربه‌زدن روی آن ۲ گزینه دارید که به شما امکان می‌دهد بین باز کردن چت صوتی و تماس گروهی انتخاب کنید. هر چند این قابلیت هنوز در دسترس نیست اما بخشی از ظاهر رابط کاربری آن را در تصویر بالا می‌بینید.

هنگامی که در یک چت صوتی هستید، نوار بالایی بزرگ می‌شود تا فضایی برای دکمه پایان تماس در بالای صفحه وجود داشته باشد. ما فرض می‌کنیم در نسخه نهایی، گزینه‌های بیشتری در این فضای جدید در بالای صفحه قرار بگیرد.

نام‌گذاری که واتس‌اپ انتخاب کرده مطمئناً نشان می‌دهد که این قابلیت مشابه Discord کار خواهد کرد. البته هنوز تا نهایی شدن این قابلیت احتمالا فاصله داریم؛ باید بیشتر صبر کنیم تا خروجی whatsapp را ببینیم.

انتهای پیام

منبع : تکزاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما