چگونه تصاویر گیف را در اینستاگرام آپلود کنیم؟

اقتصاد ۱۰۰ - آپلود تصاویر گیف در اینستاگرام ممنوع است. اما تکنیکی را به شما آموزش می‌دهیم که به‌لطف آن می‌توانید یک GIF را استوری، پست یا ریلز کنید.

چگونه تصاویر گیف را در اینستاگرام آپلود کنیم؟

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از گجت نیوز، اینستاگرام، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است و همواره ویژگی‌های آن الهام‌بخش دیگر شبکه‌های اجتماعی بوده‌اند. اسنپ‌چت اشتراک‌گذاری عکس‌ها و تیک‌تاک هم فید بی‌انتهای این شبکه اجتماعی را قرض گرفتند. اما علیرغم امکانات بی‌شمارش، اینستاگرام همیشه در فرمت تصاویر محافظه‌کارانه عمل کرده است. به‌طور مثال شما نمی‌توانید یک تصویر متحرک گیف را در اینستاگرام آپلود کنید. اما تکنیکی وجود دارد که این امکان را در اختیار شما می‌گذارد.

در واقع گرچه اینستاگرام اجازه نمی‌دهد فایل‌هایی با پسوند GIF در این پلتفرم آپلود شوند، اما در عوض شما می‌توانید تصاویر گیف خود را به یک ویدیوی کوتاه تکرارشونده تبدیل کرده و سپس در قالب پست، استوری یا ریلز منتشر کنید.

تبدیل فایل گیف به کلیپ کوتاه

ابزارهای آنلاین و آفلاین زیادی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد به‌صورت رایگان فایل‌های گیف خود را به یک کلیپ ویدیویی کوتاه با فرمت‌های مختلفی مثل MP4 تبدیل کنید. اما یکی از کامل‌ترین ابزارهای آنلاینی که حتی نیازی به نصب روی گوشی یا کامپیوتر شما ندارد، وب‌سایت Ezgif.com است. شما می‌توانید وارد آدرس ezgif.com/gif-to-mp4 شوید، فایل GIF خود را آپلود کرده و آن را به‌عنوان یک کلیپ ویدیویی کوتاه دریافت کنید.

آپلود گیف در اینستاگرام

اما این وب‌سایت، ابزارهای مختلف دیگری را هم در اختیار شما می‌گذارد تا با ایجاد تغییراتی روی ویدیوکلیپ خود، آن را به حالت دلخواه دربیاورید. به‌طور مثال شما می‌توانید با کلیک روی گزینه Video Speed در بالای صفحه سرعت ویدیو را تنظیم کنید، با کلیک روی Reverse پخش آن را معکوس کنید، روی Resize کلیک کنید و ابعاد ویدیو را تغییر داده و یا با استفاده از گزینه Merge چند ویدیو را به یکدیگر بچسبانید.

سرعت آپلود و دانلود از این سایت بالاست. بنابراین می‌توانید در کسری از دقیقه فایل گیف خود را به‌عنوان یک ویدیوی کوتاه دریافت کرده و آن را در اینستاگرام خود آپلود کنید. البته ابزارهای آنلاین دیگری مثل Cloudconvert یا Veed هم وجود دارند که عملکرد سریع و خوبی را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز