ویژگی Drop مرورگر مایکروسافت اج انتقال فایل بین رایانه و گوشی را ممکن می‌کند

مایکروسافت با اضافه کردن ویژگی Drop مرورگر مایکروسافت اج برای انتقال فایل‌ها بین رایانه شخصی/لپ‌تاپ ویندوزی و تلفن هوشمند اندرویدی شما برنامه جدیدی دارد.

ویژگی Drop مرورگر مایکروسافت اج انتقال فایل بین رایانه و گوشی را ممکن می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازسخت افزار مگ،مایکروسافت با اضافه کردن ویژگی Drop مرورگر مایکروسافت اج برای انتقال فایل‌ها بین رایانه شخصی/لپ‌تاپ ویندوزی و تلفن هوشمند اندرویدی شما برنامه جدیدی دارد. مایکروسافت در حال کار بر روی راهی برای به اشتراک گذاشتن فایل‌ها بین مجموعه وسیع‌تری از دستگاه‌های دارای ویندوز، اندروید و حتی مک است.

ویژگی جدید موردنظر ما که Drop نام دارد و در حال حاضر در ساخت در مرورگر Edge (به صورت آزمایشی) است، به یکی از ابزارک‌های نوار کناری تبدیل می‌شود که قابلیت‌های جدیدی را به مرورگر مایکروسافت اضافه می‌کند.

جالب اینجاست که مایکروسافت به جای UI نوع مرورگر فایل، چیزی شبیه به یک پیام‌رسان را در درون خود جای خواهد داد. می‌توانید فایل‌ها را با کشیدن و رها کردن بین دستگاه‌های ارسال کنید، اما به‌غیر از آن می‌توانید پیام هم ارسال کنید. این ویژگی آن‌جایی که می‌خواهید در مورد یک فایل خاص یادداشت بگذارید یا برای خود یادآوری بنویسید، می‌تواند بسیار مفید باشد.

البته که هنوز تمام نشده و شما کارهای بیشتری می‌توانید با Drop انجام دهید. برای مثال مایکروسافت اخیراً توانایی گرفتن اسکرین شات و حاشیه‌نویسی آن را با ابزارهای اصلی ویرایش اضافه کرده است. این موضوع می‌تواند برای یادداشت‌ها و یادآوری‌های دقیق‌تر استفاده شود.

در واقع با این ویژگی، هر فایلی که ارسال می‌کنید در فضای ذخیره‌سازی ابری آپلود می‌شود (که البته فضای حساب شما را اشغال می‌کند). مزیت استفاده از این ویژگی به جای OneDrive مستقیم این است که رابط Drop برای کسانی که قبلاً از Edge به عنوان مرورگر اصلی خود استفاده می کنند، راحت‌تر است.

مزیت دیگر این است که پس از آپلود فایل، از تمام دستگاه‌هایی که به حساب مایکروسافت شما وارد شده‌اند، قابل دسترسی خواهد بود. این کار اشتراک گذاری بین چندین دستگاه (رومیزی، لپ تاپ، تلفن، تبلت و غیره) را ساده می‌کند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما