سخت‌افزار ناتینگ فون ۲ به طور رسمی تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ -مدیرعامل برند ناتینگ امروز تراشه به کار رفته در گوشی جدید این شرکت را اعلام کرد.

سخت‌افزار ناتینگ فون ۲ به طور رسمی تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سخت‌افزار موجود در گوشی جدید برند ناتینگ موسوم به ناتینگ فون ۲ (Nothing Phone 2) رسما تایید شد. مدیرعامل این شرکت یعنی کارل پی امروز با به اشتراک‌گذاری توئیتی اعلام کرد که ناتینگ فون ۲ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. مقام مسئول شرکت ناتینگ در ادامه گزارش خود ادعا کرده است که گوشی جدید این برند در مقایسه با نسل قبلی آن بهبود قابل توجهی در زمینه عملکرد پردازشی خواهد داشت. 

البته چند ماه پیش نیز مدیر اجرایی شرکت کوالکام به طور تصادفی فاش کرد که ناتینگ فون ۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره خواهد برد. برای مقایسه، نسل اول این گوشی به نام ناتینگ فون ۱ به تراشه قدیمی‌تر و ضعیف‌تر اسنپدراگون 778G پلاس مجهز است. کارل پی اذعان داشته است که به لطف سخت‌افزار جدیدتر، سرعت اجرای برنامه‌ها در ناتینگ فون ۲ تا دوبرابر سریع‌تر از نسخه قبلی خواهد بود. به علاوه، عملکرد پردازشی کلی دستگاه نیز تا ۸۰ درصد بهبود خواهد داشت. 

با بهره‌گیری از تراشه قوی‌تر، ناتینگ فون ۲ در بخش‌های مختلفی مانند دوربین،‌ اتصالات و باتری پیشرفت چشمگیری خواهد داشت که آن را به یکی از محصولات برجسته سال ۲۰۲۳ بدل می‌سازد. برای مثال، این گوشی پرمیوم از فرمت RAW HDR و فیلمبرداری 4K شصت فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد. 


 

شایان ذکر است طبق اعلام رسمی کارل پی، ناتینگ فون ۲ علی‌رغم تجهیز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک افزایش قیمتی نخواهد داشت که خبری بسیار خوب برای کاربران به حساب می‌آید. انتظار می‌رود گوشی جدید ناتینگ در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی (بازه زمانی بین ماه ژوئن تا اوت) معرفی شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ناتینگ فون ۲ احتمالا از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۳ بهره خواهد برد. به علاوه، نمایشگر دستگاه نیز از نوع امولد و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود که انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما