ناتینگ فون ۲ با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک در گیک‌بنچ لیست شد

اقتصاد ۱۰۰ - گوشی پرمیوم برند ناتینگ تابستان امسال با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

ناتینگ فون ۲ با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک در گیک‌بنچ لیست شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،چندی پیش ناتینگ به طور رسمی اعلام کرد که گوشی جدید این برند به نام ناتینگ فون ۲ (Nothing Phone 2) در تابستان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند که به عنوان نسخه نسل جدید ناتینگ فون ۱ عرضه می‌شود، یک محصول پرمیوم خواهد بود که با تراشه سری ۸ اسنپدراگون همراه خواهد شد. تا به امروز،‌ بخشی از مشخصات فنی ناتینگ فون ۲ در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، گوشی موردانتظار ناتینگ در لیست بنچمارک گیک‌ینچ ثبت و جزئیات سخت‌افزاری آن تایید شد. 

گوشی ناتینگ فون ۲ با شناسه مدل A065 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. سخت‌افزار این گوشی نیز اسم رمز taro را به همراه خود دارد که شامل یک هسته با فرکانس ۳ گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتزی و چهار هسته با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، جزئیات فنی سخت‌افزار ناتینگ فون ۲ کاملا با مشخصات فنی تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مطابقت دارد.

قبلا نیز یکی از مدیران مسئول شرکت کوالکام به طور تصادفی اعلام کرده بود که ناتینگ فون ۲ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی گوشی جدید برند ناتینگ می‌توان حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۳ را نام برد. البته به احتمال زیاد ناتینگ فون ۲ در کانفیگ حافظه رم بیشتری عرضه خواهد شد. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، این دستگاه به ترتیب امتیازهای ۱۲۵۳ و ۳۸۳۳ را به خود اختصاص داده است. 

شایان ذکر است طبق رندری که اخیرا از ناتینگ فون ۲ فاش شده است، این گوشی با زبان طراحی مشابه نسل قبلی خود همراه خواهد شد. در این راستا، ناتینگ فون ۲ نیز از پنل پشتی شفاف، فریم آلومینیومی و نورپردازی LED بهره خواهد برد. پنل جلویی ناتینگ فون ۲ میزبان نمایشگر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. همچنین گوشی ناتینگ احتمالا از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد. 

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما