مشخصات فنی اصلی ناتینگ فون ۲ فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ -گوشی جدید برند ناتینگ یک محصول پرمیوم خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

مشخصات فنی اصلی ناتینگ فون ۲ فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، برند ناتینگ (Nothing) در طی کنگره جهانی موبایل سال جاری میلادی(MWC 2023) خبر از عرضه گوشی جدید خود به نام ناتینگ فون ۲ (Nothing Phone 2) داد که از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره خواهد برد و محصولی پرمیوم محسوب می‌شود. به علاوه، این برند نوپا به تازگی تایید کرد که گوشی جدید این شرکت در فصل تابستان سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی اصلی و رندر ناتینگ فون ۲ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

طبق این گزارش، ناتینگ فون ۲ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1‌ به پردازش اطلاعات می‌پردازد. پنل جلویی دستگاه نیز میزبان نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی امولد خواهد بود که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین در خود سنسور اثرانگشت را جای خواهد داد. 

شایان ذکر است سیستم دوربین ناتینگ فون ۲ شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود که با لنز فوق عریض و یک دوربین سوم همراه می‌شود. منبع تغذیه دستگاه باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. وظیفه اجرای تسک‌های نرم‌افزاری نیز برعهده سیستم عامل اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری 1.5 NothingOS‌ خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ناتینگ فون ۲ از اسپیکرهای استریو و NFC بهره خواهد برد. به علاوه، انتظار می‌رود جنس پنل پشتی و جلویی گوشی جدید ناتینگ از شیشه باشد که در فریم آلومینیومی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما