ناتینگ فون ۲ در تابستان سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد

اقتصاد ۱۰۰ -برند ناتینگ امروز با انتشاری تیزری رسما اعلام کرد که گوشی جدید این شرکت در فصل تابستان سال جاری معرفی خواهد شد.

ناتینگ فون ۲ در تابستان سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، گوشی ناتینگ فون ۱ (Nothing Phone 10) به عنوان اولین گوشی برند ناتینگ سال گذشته معرفی شد. این گوشی هوشمند که یکی از محصولات موردانتظار سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شد موفق شد نظر بسیاری از کاربران را به سوی جلب و فروش بسیار خوبی را تجربه کند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند ناتینگ امروز به طور رسمی اعلام کرد نسل جدید گوشی این شرکت موسوم به ناتینگ فون ۲ در تابستان سال جاری میلادی از راه خواهد رسید. 

طبق گزارشی که برند ناتینگ در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته است، ناتینگ فون ۲ در تابستان سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد. البته زمان رونمایی دقیق این گوشی مشخص نشده است ولی ناتینگ تایید کرده است که گوشی جدید این برند برای بازار آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد. به علاوه، ناتینگ فون ۲ برخلاف نسل قبلی یک گوشی پرمیوم خواهد بود که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره خواهد برد. تیزر رسمی ناتینگ فون ۲ همچنین بخشی از ویژگی‌های طراحی آن مانند نورپردازی پنل پشتی را نشان می‌دهد. 


 

در حال حاضر، اطلاعات کمی پیرامون گوشی ناتینگ فون ۲ وجود دارد ولی دو ماه پیش یکی از مقام‌های مسئول کوالکام به طور تصادفی تایید کرد که گوشی جدید برند ناتینگ به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. به علاوه، شایعه شده است که این گوشی از نمایشگر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. نرم‌افزار دستگاه نیز اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری NothingOS خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ناتینگ فون ۲ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. منبع تغذیه گوشی ناتینگ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که احتمالا از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما