گوگل مشکل تخلیه باتری و داغ شدن گوشی‌های پیکسل را برطرف کرد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت گوگل در امروز آپدیتی را منتشر کرده مشکل تخلیه باتری و داغ شدن گوشی‌های سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ را برطرف می‌کند.

گوگل مشکل تخلیه باتری و داغ شدن گوشی‌های پیکسل را برطرف کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، شرکت گوگل در امروز آپدیت جدیدی را منتشر کرده که مشکلات اخیر تخلیه سریع باتری و داغ شدن گوشی‌های سری پیکسل ۶ و ۷ را برطرف می‌کند. این آپدیت به صورت اتوماتیک روی گوشی اعمال شده و نیازی به دانلود یا نصب آن از سوی کاربر وجود ندارد.

این مشکلات برای نخستین بار در روز گذشته و توسط برخی کاربران گوشی‌های پیکسل گزارش داده شدند. این کاربران که از دو نسل اخیر گوشی‌های پیکسل استفاده می‌کردند؛ متوجه مصرف بسیار بالای اپلیکیشن گوگل شده و ریبوت کردن یا حتی بازگشت گوشی به تنظیمات کارخانه نیز تغییری در این امر ایجاد نمی‌کرد.

شرکت گوگل در پاسخی سریع، گفته‌های کاربران را تایید کرده و ریشه این مشکل را به اپلیکیشن گوگل نسبت داد. این اپلیکیشن حالا آپدیت شده و کاربران پیکسل دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نخواهند شد. کاربران سایر گوشی‌های اندرویدی، با این باگ مواجه نشده و حتی عده زیادی از کاربران پیکسل نیز آن را تجربه نکردند؛ بنابراین به نظر رسیده که این مشکل مختص برخی از گوشی‌های پیکسل بوده است.


 

اگر از کاربران سری پیکسل ۶ یا ۷ هستید؛ آیا با این باگ روبرو شده‌اید؟ تجربه‌های خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما