درخواست قطع 10 تا 12 روزه اینترنت برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان!

اقتصاد ۱۰۰ -رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش ادعا کرد در حال رایزنی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره قطع اینترنت 10 الی 12 روزه در بازه زمانی امتحانات نهایی است.

درخواست قطع 10 تا 12 روزه اینترنت برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان!

به گزارش گروه دانش و فناوری،«رضا مراد صحرایی»، سرپرست آموزش و پرورش در گفتگوی تازه خبری خود تایید کرد خبر مربوط به قطعی اینترنت در بازه زمانی امتحانات نهایی واقعیت ندارد و اینترنت نیز قطع نمی‌شود. او اعلام کرد چنین طرحی با کمک وزارت ارتباطات در حال بررسی بوده اما بدین نتیجه رسیدیم که آن را اجرایی نکنیم. این سخنان در حالی مطرح شد که «محسن زارعی» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرده بود در حال مذاکره با وزارت ارتباطات مبنی بر قطع اینترنت در بازه زمانی امتحانات دانش آموزان هستیم.

قطع اینترنت برای امتحانات نهایی

 

او گفت اینترنت به مدت 5 الی 30 دقیقه در زمان شروع امتحانات قطع می‌شود. «عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دی‌ماه سال گذشته به دنبال قطع موقت اینترنت برای افزایش امنیت امتحانات نوبت اول بود اما این درخواست اجرایی نشد. او پس از قطعی چندساعتی اینترنت در زمان کنکور سراسری، تایید کرد دیگر اینترنت کشور قطع نخواهد شد. او تصریح کرد مسئولان برای حفظ امنیت کنکور 1402 باید چاره دیگری را بیندیشند و از راهکارهای مناسب‌تری استفاده کنند.

گفتنی است «محمداحسان خرامید»، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات «محسن زارعی» واکنش نشان داد و گفت وزارت ارتباطات برای هیچ آزمونی اینترنت را قطع نخواهد کرد. البته «زارع پور» مدعی شد تصمیم برای قطع اینترنت در زمان کنکور باید از سوی شورای امنیت کشور گرفته شود و وزارت‌خانه ارتباطات مسئولیت ارشد این مسئله نیست. سازمان سنجش در این سال‌ها حامی جدی موضوع قطعی اینترنت در زمان برگزاری کنکور و امتحانات نهایی بوده است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما