هدست واقعیت ترکیبی اپل کاربرد‌هایی فراتر از رقبای خود خواهد داشت

اقتصاد ۱۰۰ - خبرگزاری وال استریت ژورنال به تازگی گزارش جدیدی را منتشر کرده که به کاربرد‌های بسیار گسترده هدست واقعیت ترکیبی اپل اشاره دارد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل کاربرد‌هایی فراتر از رقبای خود خواهد داشت

به گزارش گروه دانش و فناوری، خبرگزاری وال استریت ژورنال به تازگی گزارشی را درباره هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر کرده که بسیاری از جزئیات اعلام شده توسط «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ و «وین ما» از خبرگزاری «The Information» را تایید می‌کند.

به ادعای این گزارش، اپل قصد داشته تا طی رویداد WWDC ماه ژوئن، از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کند؛ اما به دلیل برخی چالش‌ها، تولید انبوه این هدست از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. به نظر رسیده که اپل در پروسه تولید این محصول جدید، با مشکلاتی روبرو شده که البته جزئیات بیشتری درباره آنها در دسترس نیست. این گزارش همچنین ادعا کرده که در این رویداد، شاهد تمرکز بیشتر روی جنبه توسعه نرم افزاری این هدست واقعیت ترکیبی خواهیم بود.

این هدست دارای نمایشگری درونی برای واقعیت مجازی بوده و دوربین‌هایی نیز به سمت بیرون داشته که امکان تعامل با محتوای واقعیت افزوده را نیز برای کاربران فراهم می‌کنند. اینگونه هدست‌ها، به عنوان هدست‌های واقعیت ترکیبی شناخته می‌شوند.


 

در ادامه، این گزارش محصول جدید اپل را با کلماتی چون «غیر معمول» و «آزمایشی» توصیف می‌کند. این هدست واقعیت ترکیبی، قیمتی حدود ۳٫۰۰۰ دلار داشته و از جمله کاربرد‌های اصلی آن، می‌توان به فیس‌تایم، استفاده از سرویس اپل فیتنس پلاس و گیمینگ اشاره کرد.

وال استریت ژورنال در بخش پایانی گزارش خود، به این امر اشاره کرده که توانایی‌های هدست واقعیت ترکیبی اپل، بسیار فراتر از رقبای چون متا کوئست پرو خواهد بود. به ادعای این گزارش، هدست اپل قدرت بیشتری داشته و موجب تعامل بهتر کاربران با این فرم از محتوا می‌شود.


 

درباره هدست واقعیت ترکیبی شرکت اپل و قیمت سرسام آور احتمالی آن چه فکر می‌کنید؟ آیا این محصول اپل نیز همانند اکثر محصولات اخیر این شرکت، با استقبال کاربران مواجه خواهد شد؟ 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما