تاریخ عرضه، مشخصات و طراحی جالب ریلمی نارزو N53 فاش شد!

اقتصاد ۱۰۰ - وب سایت هندوستان آمازون امروز هرآنچه که از گوشی جدید سری N ریلمی لازم بوده بدانیم، برملا کرده است.

تاریخ عرضه، مشخصات و طراحی جالب ریلمی نارزو N53 فاش شد!

به گزارش گروه دانش و فناوری،شرکت ریلمی یک ماه پیش از نارزو N55 به عنوان اولین گوشی هوشمند سری نارزو N رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد که دومین گوشی از این سری نیز در راه است و با عرضه در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) خط تولید این سری را گسترش خواهد داد.

نارزو N53 یک گوشی پایین رده محسوب می‌شود که با مشخصاتی که دارد تعریف گوشی‌های پایین رده را به کلی متحول می‌کند، زیرا دارای طراحی خیره‌کننده، عملکرد قدرتمند و ویژ؛ی‌های پیشرفته‌ای خواهد بود که اصلا به یک پایین رده نمی‌ماند. در حالی که شرکت ریلمی هنوز به طور رسمی مشخصات نارزو N53 را ارایه نکرده است، امروز طراحی و مشخصات این محصول افشا شده است.

وقتی به پشت این گوشی نگاه کنید گویی که در حال مشاهده یک آیفون ۱۳ پرو یا ۱۴ پرو هستید! ماژول دوربین دو تایی این دستگاه عینا از سری پرو آیفون کپی شده است که البته از سه دایره موجود در آن فقط دو دایره متغلق به دوربین و در دیگری فلش جاسازی شده است.

پنل پشتی ناروز N53 دارای طراحی زیبایی است که رنگ طلایی را با یک الگوی دوش مانند ادغام کرده و آن را خاص کرده است. در پایین گوشی پورت USB-C مشهود است که در کنار جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، میکروفن و پنجره اسپیکر قرار گرفته است. در سمت راست بدنه هم شما دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را خواهید داشت که اسکنر اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده است.


 

در قسمت جلوی گوشی کاملا قابل حدس است که صفحه نمایش آن دارای بریدگی خواهد بود، اما تصاویر به وضوح اندازه و شکل ناچ نمایشگر را نشان نمی‌دهند؛ با این حال می‌توان اطمینان داشت که نوع  پنل صفحه نمایش ال سی دی خواهد بود.

ریلمی نارزو N53 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی استفاده می‌کند و ظاهرا در تیزر تبلیغاتی افشا شده آن توضیح داده شده که در مدت ۳۴ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود، اما ممکن است پیکربندی‌های دیگری هم برای آن در نظر گرفته شده باشد که ما از آن خبر نداریم.


 

ضخامت این گوشی ۷٫۴۹ میلی‌متر خوا بود و آن را به باریکترین گوشی شرکت ریلمی تاکنون تبدیل خواهد کرد. اینطور که در وب سایت هندوستان آمازون نشان داده شده، ریلمی نارزو N53 در دو رنگ عرضه خواهد شد، اما هنوز نام تجاری این رنگ‌ها را به طور دقیق نمی‌دانیم.


 

با توجه به اینکه حدود یک هفته دیگر نارزو N53 عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که در این مدت اطلاعات بیشتری از این محصول به بیرون درز کند و به مانند همیشه به محض دریافت اطلاعات آن را منتشر خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما