مدیر عامل اپل هم به ChatGPT عکس‌العمل نشان داد!

اقتصاد ۱۰۰ -به نظر می‌رسد که تیم کوک در عین اینکه به حوزه هوش مصنوعی علاقه‌مند است، اما به مانند بسیاری از چهره‌های مشهور نگرانی‌هایی هم در این خصوص دارد.

مدیر عامل اپل هم به ChatGPT عکس‌العمل نشان داد!

به گزارش گروه دانش و فناوری،تیم کوک مدیر عامل اپل، به تازگی در میان محبوبیت فزاینده ChatGPT و دیگر ربات‌های چت، نظراتی پیرامون هوش مصنوعی داده است.

کوک که در مورد گزارش مالی جدید سه ماهه اپل صحبت می‌کرد، در این میان گفته که پتانسیل هوش مصنوعی بسیار جالب است، اما خاطر نشان کرده که مسایلی در مورد این فناوری وجود دارند که باید حل شوند و نحوه استفاده از هوش مصنوعی باید بسیار سنجیده و متفکرانه باشد.

او ادامه داده که اپل در حال حاضر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را در چندین محصول و خدمات خود ادغام کرده است و به ویژگی‌هایی مانند تشخیص سقوط، تشخیص تصادف و برنامه ECG (نوار قلب) در اپل واچ اشاره کرده است. او اضافه کرده که اپل به استفاده از هوش مصنوعی در محصولات خود بر اساس سیاست «بسیار متفکرانه» ادامه خواهد داد.

نیویورک تایمز در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۱) گزارش داد که هیجان پیرامون چت ربات‌ها نشان می‌دهد که چگونه سیری و سایر دستیارهای صوتی سنتی، از فرصتی که داشته‌اند برای پیشرفت در حوزه هوش مصنوعی استفاده نکرده‌اند و در واقع فقط وقت تلف کرده‌اند، زیرا عملکرد سیری با وجود بیش از یک دهه راه‌اندازی آن، بسیار محدودتر از چت بات‌های کنونی است. از طرف دیگر The Information ماه گذشته گزارش داد که کارمندان اپل به طور گسترده از سیری به دلیل کاستی‌های آن انتقاد می‌کنند و بهبودهای بزرگی در مدل زبان آن پشنهاد کرده‌اند که امیدوارند در نسخه iOS منتشر شده در سال آینده آماده عرضه شود.

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما