اپل در حال کار بر روی دو مانیتور با پنل اولد است

اقتصاد ۱۰۰ - طبق گفته شرکت Omdia اپل قصد دارد تمامی محصولات خود را تا سال ۲۰۲۷ به پنل اولد مجهز کند.

اپل در حال کار بر روی دو مانیتور با پنل اولد است

به گزارش گروه دانش و فناوری، بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Omdia، اپل تقریبا تمام مدل‌های آیپد، مک بوک و مانیتور خارجی خود را تا سال ۲۰۲۷ به صفحه نمایش‌های اولد تجهیز خواهد کرد.

آخرین پیش بینی‌های این شرکت در مورد صفحه نمایش این است که ادعا کرده محموله‌های پنل اولد در سرتاسر جهان به سرعت از حدود ۹٫۷ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۲ به بیش از ۷۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۸ افزایش خواهد یافت. بیشتر این رشد توسط لپ تاپ‌ها انجام خواهد شد، اما تعداد تبلت‌های اولد نیز در این دوره زمانی به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

گفته می‌شود که عامل اصلی این افزایش مورد انتظار، استفاده گسترده اپل از نمایشگرهای اولد در تمامی دستگاه‌های خود است. مطابق با شایعات دیگر، Omdia نیز معتقد است که اپل از سال آینده با مدل‌های جدید آیپد پرو و به دنبال آن یک مک بوک پرو در سال ۲۰۲۶، استفاده از پنل‌های اولد را برای آیپد آغاز خواهد کرد. این شرکت تا سال ۲۰۲۶ تقریبا به صورت کامل پنل‌های ال سی دی و مینی ال ای دی را در دستگاه‌های خود کنار می‌گذارد.

در سال ۲۰۲۷ اپل ظاهرا استفاده از پنل‌های QD-OLED یا WOLED را برای نمایشگرهای ۳۲ و ۴۲ اینچی، که احتمالا قرار است برای مدل‌های آیمک یا نمایشگر خارجی آینده این شرکت به کار گرفته شوند، آغاز خواهد کرد. Pro Display XDR تنها محصول موجود اپل با صفحه نمایش ۳۲ اینچی است و در حال حاضر اپل هیچ دستگاهی ندارد که ۴۲ اینچی باشد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما