پایان کار دلالان بازار سیاه؛ سونی ظرفیت کنسول پلی استیشن 5 را در بازار تکمیل کرد

اقتصاد ۱۰۰ - کنسول «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) به یکی از محصولات پرطرفدار در سالیان اخیر تبدیل شده است.

پایان کار دلالان بازار سیاه؛ سونی ظرفیت کنسول پلی استیشن 5 را در بازار تکمیل کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،میزان تقاضا از این کنسول به قدری بالا است که شرکت «سونی» (Sony) در زمان همه‌گیری ویروس کرونا موفق به تامین نیاز تقاضاکنندگان این محصول نشد. دوران پاندمی فرصت خوبی را برای دلالان فراهم کرد تا کنسول «پلی استیشن 5» را با قیمت دلخواه به مشتریان بفروشند. اکنون به نظر می‌رسد دوران دلالان بازار سیاه به پایان رسیده است، چون «سونی» بالاخره ظرفیت کنسول مذکور را در بازار تکمیل کرد.

به گزارش وب‌سایت wccftech، دلالان با توجه به این شرایط، تلاش می‌کنند کنسول‌های باقی مانده را با قیمت کم‌تر به مشتریان بفروشند. شنیده می‌شود آن‌ها قیمت خرید کنسول مذکور را به پایین‌تر از رقم 400 دلار آورده‌اند. در پلتفرم Reddit، کاربران تصویری را به اشتراک گذاشتند که نشان از کاهش قیمت این کنسول توسط یکی از فروشندگان است. این تصویر شایعه پایان کار دلالان بازار سیاه را قوت می‌بخشد.

گفتنی است اکثر دلالان مدل‌های اولیه کنسول PS5 را برای فروش در اختیار دارند. مدل‌های اولیه نسبت به مدل‌های بهبودیافته شرکت Sony با مشکلات بیشتری مواجه هستند. برخی از گراش‌ها نشان می‌دهند کاربران در زمان خرید مدل‌های اولیه این کنسول توسط دلالان، با کنترلرهای ناقص و ضرب‌خورده برخورد کردند. از سوی دیگر، برخی از فروشندگان تلاش می‌کنند باندل God of War Ragnarok با تخفیف به مشتریان بفروشند. البته نمایندگی‌های رسمی این کنسول در حال حاضر این باندل را به جای 599.99 دلار، به قیمت 509.99 دلار می‌فروشند.

بازار سیاه کنسول پلی استیشن 5

با نگاهی به eBay، می‌توان لیست‌های متعددی را برای پلی‌ استیشن 5 در بازه 450 تا 490 دلار مشاهده کرد و مورد دوم برای باندل‌هایی است که شامل بازی God of War Ragnarok نیز هستند. با افزایش ظرفیت کنسول PS5، سونی مشتاق بود این پیام را در اوایل سال میلادی جاری منتشر کند. جیم رایان، رئیس سونی، اظهار کرد این شرکت در کمپین‌های بازاریابی در سراسر جهان فعالیت می‌کند و کاربران می‌توانند راحت‌تر کنسول مذکور را دریافت کنند.

شرکت Sony برنامه دارد تمرکز خود را به‌تدریج از روی کنسول PS4 کاهش دهد و به سمت سرمایه‌گذاری روی کنسول PS5 معطوف کند. شایان ذکر است عناوین انحصاری بزرگی قرار است برای کنسول نسل نهمی Sony عرضه شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما