اپلیکیشن دوربین GCam 8.8 شما را حیرت زده می‌کند؛ همین حالا دانلودش کنید

اقتصاد ۱۰۰ - اپلیکیشن دوربین GCam 8.8 در واقع همان برنامه دوربین گوشی‌های پیکسل گوگل بوده که حالا برای سایر اسمارت فون‌ها منتشر شده است.

اپلیکیشن دوربین GCam 8.8 شما را حیرت زده می‌کند؛ همین حالا دانلودش کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری، گوشی‌های گوگل پیکسل مجهز به یکی از بهترین برنامه‌های دوربین هستند. این برنامه به قدری قدرتمند و جامع بوده که سایر کاربران اندرویدی نیز تمایل دارند بتوانند آن را روی موبایلشان نصب و اجرا کنند. اصولا این کار باید توسط خود گوگل انجام شود و نسخه‌ای از برنامه دوربین خود را در اختیار سایرین قرار بدهد. اما از آنجایی که این شرکت علاقه‌ای به این کار ندارد، سایر توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان اندرویدی این اپلیکیشن را Mod کرده و برای بقیه گوشی‌های اندرویدی منتشر کرده‌اند. حاصل کار اپلیکیشن دوربین GCam 8.8 بوده که توسط توسعه‌دهنده‌ای به نام شمیم ماد شده و آپشن‌های قابل تنظیم بسیار زیادی در خود دارد.

همزمان که گوگل برنامه دوربین گوشی‌هایش را آپدیت می‌کند، توسعه‌دهندگان هم برای برنامه GCam‌ به روز رسانی عرضه می‌کنند. در جدیدترین ورژن این برنامه امکان استفاده از آپشن‌های پیشرفته دوربین گوگل فراهم شده است. نمونه‌های پیشین مانند برنامه‌ای که BSG در اختیار کاربران قرار داده بود گرچه جزو اولین نسخه‌های برنامه به شمار می‌‌رفت اما دسترسی کاربر به تنظیمات پیشرفته دوربین ممکن نبود. در مقابل نسخه 8.8 که توسط شمیم عرضه شده امکان بهره‌مندی از تمامی امکانات را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن دوربین GCam 8.8 توانایی‌های دوربین موبایلتان را شکوفا می‌کند

اپلیکیشن دوربین GCam 8.8

از زمان انتشار اولین نسخه از برنامه، توسعه برنامه جی‌کم به طور مداوم ادامه دارد و حالا به نسخه 8.8 اپلیکیشن رسیده‌ایم. هرچند Arnova8G2 (یکی از ماد کننده‌ها) هنوز بتای جدیدترین نسخه برنامه را منتشر نکرده اما سایرین به مرور ورژن جدید برنامه را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. یکی از این ماد کننده‌ها شمیم بوده که برنامه‌اش به طرز شگفت‌انگیزی کارآمد به حساب می‌آید.

آپدیت GCam 8.8 شمیم برنامه دوربین را از پایه به روز رسانی کرده و تمامی ویژگی‌های جدید و پیچیده را قابل استفاده خواهد کرد. ناگفته نماند این برنامه امکان لود تنظیمات XML کاربر را در خود دارد. بدین ترتیب برنامه با تنظیمات مورد نظر کاربر اجرا خواهد شد و در زمان صرفه‌جویی می‌شود. برای این کار کافی است فایل XML مورد نظرتان را دانلود کرده و با استفاده از برنامه GCam آن را اجرا کنید تا تنظیماتش روی اپ اعمال شود.

به طور پیش‌فرض وقتی اپلیکیشن دوربین GCam 8.8 شمیم را نصب کنید تصاویر دوربینتان کمی تاریک‌تر از معمول خواهد بود و هاله سبز رنگی در آن‌ها دیده می‌شود. این اتفاق پس از تست برنامه روی یک موبایل شیائومی رخ داد. حتی اگر شما مشکلی با رنگ تصاویر ندارید، همچنان توصیه می‌کنیم فایل XML مخصوص گوشی خودتان را دانلود کنید. وبسایت Celso Azevedo می‌تواند در این راستا به شما کمک ویژه‌ای کند.

اپلیکیشن دوربین GCam 8.8

زمانی که فایل تنظیمات XML برای برنامه را دانلود کردید، آن را در فولدر SGCAM/8.8.224/XML قرار بدهید. سپس برنامه GCam به طور خودکار این فایل را حین باز شدن شناسایی کرده و یک بار ریستارت می‌شود. این متد تست شده و روی گوشی‌های مختلف عملکرد صحیحی از خود نشان داده است. در صورتی که فایل XML نتواند تنظیمات لازم را روی برنامه اعمال کند، کاربر باید خودش به طور دستی تنظیمات را تغییر بدهد تا به نتیجه مورد علاقه‌اش برسد.

برنامه GCam 8.8 شمیم پایدار بوده و ویژگی‌های زیادی دارد

در حال حاضر نسخه پایدار از اپلیکیشن دوربین GCam 8.8 برای دانلود در وبسایت Celso Azevdo در دسترس قرار گرفته است. گاهی اوقات این برنامه روی برخی دیوایس‌ها نمی‌تواند اجرا شود و به دلیل ماد بودن برنامه، این اتفاق چندان عجیب نخواهد بود. تنها باید کمی خوش‌شانس باشید تا برنامه روی دستگاهتان به درستی اجرا شود. به منظور صرفه‌جویی در وقت و ایجاد بهترین نتیجه حین عکاسی، توصیه می‌کنیم حتما فایل XML گوشی‌تان را به همان ترتیب که گفتیم دانلود و ذخیره کنید.

بدین ترتیب برنامه دوربین گوگل که انحصارا برای پیکسل‌ها عرضه می‌شد در دسترس سایر کاربران اندرویدی قرار گرفته است. GCam توسط ماد کننده‌های مختلفی توسعه داده می‌شود و انتخاب توسعه‌دهنده می‌تواند سلیقه‌ای باشد، اما نسخه شمیم تمامی امکانات و قابلیت‌های این برنامه را در اکثر گوشی‌ها فراهم می‌کند. اگر از کیفیت تصاویر دوربین موبایلتان رضایت ندارید، پیشنهاد می‌کنیم GCam را امتحان کنید و از تغییرات ایجاد شده روی تصاویر لذت ببرید.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما