گوگل پیکسل فولد احتمالا پنل پیشرفته‌تری نسبت به گلکسی زد فولد ۵ داشته باشد

اقتصاد ۱۰۰ - بر خلاف گذشته، به نظر می‌آید که گوگل خرق عادت کرده و قصد دارد از جدیدترین تکنولوژی در گوشی تاشوی خود استفاده کند.

گوگل پیکسل فولد احتمالا پنل پیشرفته‌تری نسبت به گلکسی زد فولد ۵ داشته باشد

به گزارش گروه دانش وفناوری،سامسونگ دیسپلی مجموعه مواد M12 را برای نمایشگرهای اولد سال گذشته معرفی کرد که ابتدا در گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ استفاده شد و سپس در نمایشگرهای LTPO آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس به نمایش درآمد. حال امروز نشریه کره‌ای The Elec گزارش داده که این شرکت در حال تهیه مواد M13  و M14 است.

M13 ممکن است در گوگل پیکسل فولد استفاده شود، گوشی که بارها به تعویق افتاده است و اصلا مشخص نیست که گوگل در حال انجام چه کاری در این پروژه است که عرضه آن را به یک رویا تبدیل کرده است، اما شایعات از گوشه و کنار حکایت از معرفی آن در ماه ژوئن (خرداد) دارند.

اینطور که پیش می‌رود به نظر می‌رسد که گوشی مورد انتظار گوگل، نمایشگر بهتری نسبت به گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ داشته باشد، زیرا انتظار می‌رود که آنها با همان مجموعه مواد M12 مانند مدل‌های قبلی خود تولید شوند (مجموعه مواد در اصطلاح به معنی نوع آرایش پنل‌های اولد است). گوشی تاشوی گوگل با پنل بهتر نسبت به گوشی‌های تاشو نسل جدید سامسونگ، کمی عجیب به نظر می‌رسد، زیرا این شرکت به ندرت جدیدترین فن‌آوری را انتخاب می‌کند. همچنین چند ماه پیش صحبت‌هایی در مورد کاهش رتبه در برنامه‌های اولیه برای نمایشگر مطرح شده بود.

بر اساس گزارش The Elec اپل نمایشگرهای مبتنی بر M12 را برای هر چهار مدل آیفون ۱۵ خود سفارش خواهد داد. سال گذشته پنل‌ها بین M12 برای مدل‌های پرو و M11 برای مدل‌های استاندارد آیفون تقسیم شدند. البته این بدان معنا نیست که امسال قرار است ویژگی پروموشن (نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز) را در مدل‌های استاندارد شاهد باشیم، زیرا تحلیلگران معتقد هستند که این اتفاق تا سال ۲۰۲۵ رخ نخواهد داد.

از طرف دیگر ظاهرا سامسونگ دیسپلی در حال توسعه یک فرمول سفارشی با نام M14 است که به طور انحصاری توسط اپل برای نسل آیفون ۱۶ در سال آینده استفاده خواهد شد و باید دید چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

همانطور که در سال جاری سامسونگ دیسپلی برای هر چهار مدل آیفون ۱۵ پنل می‌سازد، ال جی دیسپلی هم در پنل‌هایی برای دو مدل پرو کمک خواهد کرد. شرکت چینی BOE هم به مانند سال قبل از غافله عقب مانده و باز همان به دلیل مشکلات تولید، از لیست تامین کنندگان سفارش اولیه حذف شده است.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما