رندرهای گلکسی زد فلیپ ۵ نمایشگر کاور بزرگ آن را نشان می‌دهند

اقتصاد ۱۰۰ - پرچمدار تاشو سامسونگ از نمایشگر کاور بزرگی از پنل پشتی خود بهره خواهد برد.

رندرهای گلکسی زد فلیپ ۵ نمایشگر کاور بزرگ آن را نشان می‌دهند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،به گواه بسیاری از کارشنان و براساس آمار رسمی،‌ گلکسی زد فلیپ ۴ یکی از بهترین و موفق‌ترین گوشی تاشو حال حاضر بازار محسوب می‌شود. این گوشی تاشو حالا قرار است تا چند ماه آینده جای خود را به نسخه نسل جدید موسوم به گلکسی زد فولد ۵ بدهد. شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که گلکسی زد فولد ۵ در مقایسه با نسل قبلی با بهبودهای فراوانی از جمله نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی لولای قطره‌ای همراه خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، رندرهای جدیدی از نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ در دسترس کاربران قرار گرفته است که نمایشگر کاور بزرگ‌ آن را نشان می‌‌دهد. 

حساب یوتیوبی Technizo Concept با همکاری افشاگری کره‌ای به نام Super Roader رندرهای دقیق و باکیفیتی را از گلکسی زد فولد ۵ به اشتراک گذاشته‌اند که طبق ادعای این دو افشاگر صددرصد منطبق بر طراحی نهایی این گوشی هستند. در این راستا، یک منبع مستقل نزدیک به وبسایت Sammbobile نیز اذعان داشته است که رندرهای جدید گلکسی زد فولد ۵ قابل استناد هستند. 

طبق این تصاویر رندری، نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ اندازه‌ای بین ۳ تا ۴ اینچ خواهد داشت که اکثر فضای نیمه بالایی پنل پشتی را فرا گرفته است. برای مقایسه، گلکسی زد فولد ۴ از نمایشگر ۱٫۹ اینچی  بهره می‌برد. قبلا نیز افشاگر برجسته Ice Universe ادعا کرده بود که گلکسی زد فولد ۵ به نمایشگر کاور ۳٫۴ اینچی مجهز خواهد بود. به علاوه، دوربین دوگانه نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ در بخش پایینی نمایشگر کاور قرار خواهد گرفت که به احتمال زیاد متفاوت از ساختار دوربین گلکسی اس ۲۳ خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که سامسونگ با افزایش اندازه نمایشگر کاور گلکسی زد فولد ۵ قصد دارد وارد رقابت با دیگر گوشی‌های تاشو حاضر در بازار شود چرا که شایعه شده است که گوشی تاشو جدید موتورولا به نام موتورولا ریزر پلاس با نمایشگر کاور بزرگ‌تر از ۳ اینچ عرضه خواهد شد. اوپو فایند N2 فلیپ نیز از نمایشگر کاور ۳٫۲۶ اینچی برخوردار است. در این راستا، انتظار می‌رود سامسونگ قابلیت‌های ویژه‌ای را برای نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ توسعه دهد تا گوی رقابت را از سایر برندها برباید. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما