اولین تصویر از کانال واتساپ منتشر شد؛ مو به مو کپی از تلگرام

اقتصاد ۱۰۰- نخستین تصویر کانال واتساپ منتشر شد. این قابلیت چیزی شبیه به کانال‌ها در تلگرام است که می‌توانید با آن‌ها رسانه خودتان را بسازید.

اولین تصویر از کانال واتساپ منتشر شد؛ مو به مو کپی از تلگرام

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، شکی نیست که واتساپ هر کاری می‌کند تا بتواند همچنان محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان باقی بماند. واقعیت امر اینجاست که تعداد کاربران زیادی در سراسر جهان از این پیام‌رسان برای ارتباطات شخصی و کاری خود استفاده می‌کنند. اما وقتی آن را با برخی از دیگر پیام‌رسان‌ها مثل تلگرام مقایسه می‌کنیم، از نظر تعداد امکانات پشت سر آن‌ها قرار می‌گیرد.

با توجه به همین موضوع، کمپانی متا به‌عنوان صاحب واتساپ تلاش می‌کند تا امکانات بیشتری را به این اپلیکیشن اضافه کند. اما ظاهرا برخی از این قابلیت‌های جدید، شبیه به امکانات اپلیکیشن‌های رقیب هستند. به‌طور مثال گاهی ما می‌بینیم واتساپ قابلیت‌های جدیدی را رو می‌کند که الهام گرفته شده از امکانات تلگرام یا سیگنال هستند. یکی از این‌ها قابلیت نظرسنجی است که اخیرا معرفی شده و سال‌هاست که چیزی شبیه به آن در تلگرام وجود دارد. علاوه بر این اخیرا پیام‌های ناپدیدشونده به واتساپ اضافه شده‌اند که اپلیکیشن سیگنال برای نخستین بار آن را ارائه کرد.

اما حالا به‌گزارش وب‌سایت WaBetaInfo، این کمپانی به‌زودی یک قابلیت جدید دیگر را هم به واتساپ اضافه خواهد کرد که ظاهرا آن هم از تلگرام الهام گرفته شده است. از قضا این محبوب‌ترین قابلیت تلگرام نیز محسوب می‌شود.

منتظر حضور کانال ها در واتساپ باشید

اولین تصویر از کانال واتساپ

اگر از کاربران تلگرام باشید، قطعا با کانال‌های تلگرام آشنایی دارید. به‌زودی باید منتظر کانال واتساپ هم باشید. این قابلیت پیش از این قرار بود با نام Private Newsletter عرضه شود؛ اما حالا نامش به WhatsApp Channels تغییر کرده است. کانال‌های واتساپی با این هدف طراحی شده‌اند که کاربران یا رسانه‌ها بتوانند اخبار و اطلاعات خود را در اختیار عموم کاربران بگذارند. پیوستن به آن‌ها نیز دقیقا شبیه به آن چیزی است که در تلگرام وجود دارد.

اسکرین شاتی از قابلیت کانال واتساپ که هنوز در حال توسعه است، منتشر شده که در آن به‌وضوح عبارت “Channels” را می‌توانید ببینید. در این اسکرین شات همچنین زبانه Status یا همان وضعیت هم به Updates یا بروزرسانی‌ها تغییر پیدا کرده است. این زبانه هم از حالت عمودی به حالت افقی تغییر وضعیت داده و مثل استوری‌های اینستاگرام، به بالای صفحه رفته است.

هنوز مشخص نیست چه زمانی می‌توانیم از کانال‌ها در پیام‌رسان WhatsApp استفاده کنیم.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما