تصاویر جدید موتو اج ۴۰ چهار رنگ آن را نشان می‌دهند

اقتصاد ۱۰۰ - رنگ اصلی گوشی جدید موتورولا Viva Magenta نام دارد که رنگ سال ۲۰۲۳ نیز شناخته می‌شود.

تصاویر جدید موتو اج ۴۰ چهار رنگ آن را نشان می‌دهند

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،انتظار می‌رفت موتورولا به همراه معرفی پرچمدار جدید خود یعنی موتو اج ۴۰ پرو برای بازارهای جهانی از نسخه استاندارد سری اج یعنی موتو اج ۴۰ نیز رونمایی کند ولی این برند تنها به معرفی پرچمدار خود بسنده کرد و خبری از موتو اج ۴۰ نشد. تا به امروز لیست کامل مشخصات فنی این گوشی هوشمند در دسترس کاربران قرار گرفته است و می‌دانیم که موتو اج ۴۰ برخلاف برادر بزرگ‌تر خود یک محصول کاملا جدید است. برای یادآوری، موتو اج ۴۰ پرو نسخه بازار جهانی گوشی موتو X40 که برای بازار چین معرفی شد محسوب می‌شود. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز رنگ‌بندی موتو اج ۴۰ در طی تصاویری رندری فاش شد. در ابتدا، باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد رنگ اصلی موتو اج ۴۰ پرو Viva Magenta است که بر پایه رنگ قرمز است و به عنوان رنگ Pantone سال ۲۰۲۳ نیز شناخته می‌شود. موتورولا احتمالا توجه ویژه‌ای به این رنگ دارد چرا که در پخش پایین موتو اج ۴۰ شاهد امضای Pantone هستیم. 

دیگر رنگ‌های موتو اج ۴۰ شامل رنگ‌های مشکی،‌ آبی و سبز می‌شود که به ترتیب با نام‌های Lunar Blue،‌ Eclipse Black و Nebula Green روانه بازار خواهند شد. ناگفته نماند که همه این مدل‌ها به جز نسخه آبی‌رنگ با چرم مصنوعی همراه خواهند شد. 

شایان ذکر است که براساس گزارش‌های قبلی، موتو اج ۴۰ به تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. پنل جلویی این گوشی نیز میزبان نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. سیستم دوربین موتو اج ۴۰ شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسلی ۱٫۰ میکرومتری و لرزشگیر اپتیکال،‌ لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتو اج ۴۰ از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ باسیم ۶۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این گوشی می‌توان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 را نام برد. در حال حاضر تاریخ رونمایی از موتو اج ۴۰ مشخص نیست ولی شایعه‌ای ادعا کرده است که گوشی جدید موتورولا با قیمت ۶۰۰ دلاری عرضه خواهد شد. 

انتهای پیام

 
منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما