تصاویر تبلیغاتی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ لو رفت

اقتصاد ۱۰۰ - تصاویر جدید گوشی مجهز به قلم موتورولا طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن را فاش کرد.

تصاویر تبلیغاتی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ لو رفت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،موتورولا یکی از معدود تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که همچنان گوشی‌های مجهز به قلم را روانه بازار می‌کند. این برند سال گذشته از گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ رونمایی کرد که موفق شد نظر کاربرانی که به نوشتن و طراحی در گوشی خود علاقه دارند را به سوی خود جلب کند. حالا به نظر می‌رسد امسال نیز باید منتظر نسل جدید این گوشی موسوم به موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ باشیم چرا که تا به امروز شایعات زیادی پیرامون این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، امروز تصاویر تبلیغاتی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ فاش شد که در طی این تصاویر طراحی و بخشی از جزئیات فنی گوشی جدید موتورولا مشخص شد. به نظر می‌رسد موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در مقایسه با نسل قبلی با بهبودهای فراوانی همراه خواهد بود. 

وبسایت The Tech Outlook در یک گزارش اختصاصی تصاویر تبلیغاتی گوشی جدید موتورولا را به اشتراک گذاشته است که با طراحی این گوشی که در رندرهای قبلی دیده بودیم به طور کامل مطابقت دارد. در این راستا، پنل پشتی موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ با لبه‌های خمیده و ماژول دوربین مربعی‌شکل شامل دو سنسور همراه خواهد بود. طبق آنچه در جزیره دوربین ذکر شده است، موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. پنل جلویی نیز میزبان نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌های نسبتا باریک است. 

همانطور که انتظار می‌رفت، در بخش پایین موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ محفظه قلم هوشمند، دریچه اسپیکر و درگاه شارژ USB-C قرار گرفته است. خوشبختانه این دستگاه به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز است که خبر بسیار خوبی برای کاربران محسوب می‌شود. این وبسایت در گزارش خود ادعا کرده است که موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ از نمایشگر۶٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد. 

شایان ذکر است که موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ احتمالا از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی برخوردار خواهد بود که البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD قابل افزایش است. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

شایعات اذعان داشته‌اند که دوربین موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در زمینه عکاسی در شرایط نوری ضعیف، تصاویر کلوزآپ و تصویربرداری پرتره عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت. به علاوه، موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ اخیرا در لیست بنچمارک گیک‌بنچ قرار گرفت و مشخص شد که این گوشی به تراشه هلیو G88 بهره خواهد برد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما