جزئیات نمایشگر و باتری ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE رسما تایید شد

اقتصاد ۱۰۰ - میان‌رده جدید ریلمی جزو اولین گوشی‌های بازار با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو خواهد بود.

جزئیات نمایشگر و باتری ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE رسما تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،همانطور که می‌دانیم، ریلمی قصد دارد در تاریخ ۳ آوریل مصادف با ۱۴ فروردین از میان‌رده جدید خود به نام ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE رونمایی کند که نسخه‌ای ضعیف‌شده گوشی پرچمدار ریلمی جی‌تی نئو ۵ محسوب می‌شود. حالا در فاصله تنها یک هفته مانده به رونمایی این گوشی، برند چینی ریلمی امروز بخشی از جزئیات فنی مربوط به نمایشگر و باتری ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE را با انتشار تیزرهایی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است.

براساس اطلاعات قرار گرفته در این تیزرها، ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد بود. به علاوه، نمایشگر این گوشی از تنظیم نور ۲۱۶۰ هرتزی PWM پشتیبانی خواهد کرد که در نوع خود بسیار قابل توجه است. در تیزر رسمی ریلمی تصویری از پنل جلویی ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE به نمایش گذاشته شده است که نمایشگر تخت و حفره‌دار آن را نشان می‌دهد. افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station ادعا کرده است که ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی بهره خواهد برد که در خود سنسور اثرانگشت را جای داده است و همچنین قادر است به روشنایی ۱۴۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

در تیزری دیگر،‌ ریلمی تایید کرد که گوشی ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. مطابق انتظار،‌ سرعت شارژ میان‌رده جدید ریلمی کمتر از توان شارژ ریلمی جی‌تی نئو ۵ است. برای مقایسه، پرچمدار این برند در دو نسخه با باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی / شارژ ۲۴۰ واتی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی / شارژ ۱۵۰ واتی روانه بازار شده است. 

شایان ذکر است که ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE جزو اولین گوشی‌های بازار به حساب می‌آید که با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو روانه بازار می‌شود. این تراشه به همراه حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 3.1 تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. به علاوه، به احتمال زیاد گوشی جدید ریلمی با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری RealmeOS 4.0 عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE در پنل پشتی خود میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. در حفره نمایشگر نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE در دو رنگ مشکی و Final Fantasy در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما